Veřená zakázka
RD na opravu jímek pod sociální buňky a varny
Účelem dohody je zabezpečení funkčnosti jímek a tím funkčnost sociálních kontejnerů a varen u 15. ženijního pluku. Předmětem díla se pro účely této dohody rozumí provedení opravy jímek pod sociální buňky a varny podle technických podmínek výrobce ISO kontejnerů v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů na základě výzev k rámcové dohodě o dílo (dále jen „Výzva k RD“). Objednatel si vyhrazuje právo změny počtu a typů materiálu v závislosti na organizačních změnách v resortu MO. - seznam jímek viz návrh rámcové dohody čl. III, bod. 1., písm. b) Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou, překontrolovanou a podepsanou cenovou nabídku a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 12 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:04.05.2023