Veřená zakázka
RD na nákup kancelářských potřeb
Spotřební materiál -> Kancelář
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb, dodávané dle jednotlivých dílčích objednávek na základě uzavřené Rámcové dohody v letech 2022-2023 anebo do vyčerpání finančního limitu zakázky. Návrh Rámcové dohody je součástí této zadávací dokumentace, naleznete jej v příloze č. 4 a tato dohoda bude uzavřena s jedním dodavatelem. Dílčí objednávky budou realizovány v elektronické podobě prostřednictvím emailu nebo datové schránky dodavatele. Jednotlivé dílčí objednávky nejsou limitovány žádnou cenovou hranicí. Předpokládaný rozsah a specifikace předmětu plnění jsou uvedeny v příloze č. 1 této zadávací dokumentace - Seznam kancelářských potřeb, dodavatel v této příloze vyplní katalogové čísla (objednávací kódy produktů) a nacení všechny položky. (Pokud se katalogové číslo během spolupráce změní, informuje o tom dodavatel kontaktní osobu uvedenou v Rámcové dohodě). V případě výpadku položky v době trvání Rámcové dohody, bude položka nahrazena položkou stejných vlastností a za stejných cenových podmínek. V případě potřeby položky, která je nad rámec přiloženého seznamu kancelářských potřeb, bude u položky účtována cena z běžného ceníku.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:13.09.2022