Veřená zakázka

RD na nákup kancelářských potřeb

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
CPV kódy:
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
Popis:

Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb, dodávané dle jednotlivých dílčích objednávek na základě uzavřené Rámcové dohody v letech 2022-2023 anebo do vyčerpání finančního limitu zakázky. Návrh Rámcové dohody je součástí této zadávací dokumentace, naleznete jej v příloze č. 4 a tato dohoda bude uzavřena s jedním dodavatelem. Dílčí objednávky budou realizovány v elektronické podobě prostřednictvím emailu nebo datové schránky dodavatele. Jednotlivé dílčí objednávky nejsou limitovány žádnou cenovou hranicí. Předpokládaný rozsah a specifikace předmětu plnění jsou uvedeny v příloze č. 1 této zadávací dokumentace - Seznam kancelářských potřeb, dodavatel v této příloze vyplní katalogové čísla (objednávací kódy produktů) a nacení všechny položky. (Pokud se katalogové číslo během spolupráce změní, informuje o tom dodavatel kontaktní osobu uvedenou v Rámcové dohodě). V případě výpadku položky v době trvání Rámcové dohody, bude položka nahrazena položkou stejných vlastností a za stejných cenových podmínek. V případě potřeby položky, která je nad rámec přiloženého seznamu kancelářských potřeb, bude u položky účtována cena z běžného ceníku.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    13.09.2022