Veřená zakázka
RD – diagnostické testy a činidla k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín
Zdravotnictví, sociální služby -> Ostatní
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu – diagnostické testy a činidla k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD do 31.12.2026. Diagnostické sety a činidla jsou nezbytnou součástí akreditovaných metod, které jsou používány pro bližší určení druhu bakterií a konfirmaci v klinické mikrobiologii i mikrobiologii potravin. Tyto testy jsou založeny na určení co nejpřesnějšího druhu bakterií pomocí biochemických vlastností a umožňují určit více parametrů najednou, což podstatně zkracuje dobu vyšetření. Požadované činidla jsou nezbytnou součástí pro provedení diagnostických testů. Požadované zboží je součástí akreditovaných metodik dle osvědčení o akreditaci č. 195/2025 ze dne 25. 4. 2025. Firma O.K. SERVIS BioPro, s.r.o. je výhradní prodejce tohoto zboží. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od podpisu RD do 31.12.2026 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. Cenová nabídka - položkový rozpočet. V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 195/2025 vyžadujeme konkrétní diagnostické testy a činidla (viz. Cenová nabídka- položkový rozpočet) od konkrétního dodavatele, a to společnosti O.K.SERVIS BioPro, s.r.o.. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 250 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz diagnostického spotřebního materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín byl prováděn režii vítězného účastníka, a to buď distribuční společnosti anebo poštou. 2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET. 3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025 v jazyku českém. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Doba a místo plnění Doba plnění od podpisu RD do 31.12.2026. Místo plnění Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín (podle požadavků zadavatele – viz. RD).
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:16.06.2025