Veřená zakázka
RD-diag. testy a činidla pro OLD u VVetÚ Hlučín.
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu – nákup diagnostického spotřebního materiálu – diagnostické testy a činidla pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD do 31.12.2026. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od podpisu RD do 31.12.2026 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha - cenová nabídka – položkový rozpočet. V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 666/2023 vyžadujeme konkrétní diagnostické testy a činidla (viz. příloha - cenová nabídka – položkový rozpočet.) , která jsou součástí akreditovaných metodik od konkrétního dodavatele, a to společnosti JK - Trading spol. s r.o.. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 200 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz diagnostického spotřebního materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín byl prováděn režii vítězného účastníka, a to buď distribuční společnosti anebo poštou. 2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET. 3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD. 4.Během přepravy položky uchovávat při teplotě 2-8 °C Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha - cenová nabídka – položkový rozpočet. POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy . Jako další přílohu – návrh rámcové dohody - vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Dále požadujeme vložit prohlášení dodavatele - viz. příloha - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Doba plnění od podpisu RD do 31.12.2026. Místo plnění Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín (podle požadavků zadavatele – viz. RD).
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:05.06.2025