Veřená zakázka

RD - Chemické čištění a impregnace materiálu na rok 2022 - 2023

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Úklid
CPV kódy:
98310000-9 - Praní a čištění
Popis:

Zajištění odborného chemického čištění kožených stejnokrojů Hradní stráže, kožených bílých rukavic, vnitřních výstelek PBOJ a všech druhů stejnokrojů Hradní stráže, běžného prádla, dalších oděvů a textilií a impregnace u vybraných stejnokrojových a sportovních výstrojních součástek používaných v podmínkách Hradní stráže - dále jen (předmětných věcí) viz. tabulka č.1, včetně jejich následného žehlení a u vybraných položek i skládání v období od podpisu smlouvy oběma smluvními stranami do 31.12.2023. Chemické čištění bude spočívat v provedení DETAŠE a následné odstranění: viditelných povrchových i již hluboce usazených nečistot (znečištění) a skvrn organického i anorganického původu na všech částech (segmentech) prádla včetně lemů a švů. Dále v odborné impregnaci vybraných předmětných věcí viz. tabulka č.1 proti průniku vody a nečistot z vnějšího prostředí do povrchové struktury oděvu. Při čištění využívat technologie PER a mokrého čištění a to zejména u materiálů z dutých vláken, funkčních materiálů a oděvů s funkční membránou. Samotné technologie, chemické a impregnační prostředky použité při plnění díla nesmí způsobit, ani v budoucnu vést k barevné a materiálové degradaci, k rozpíjení barev vláken a k zvlnění zejména textilií ze kterých jsou předmětné věci ušity. Důležité požadavky na zhotovitele: - v rámci výběrového řízení předložit mistrovský list chemického čištění (kopii); - v rámci výběrového řízení předložit čestné prohlášení zavazující k čištění oděvů a oděvních doplňků s přírodní a umělé usně; - v rámci výběrového řízení doložit vybavenost provozu technologií PER a technologií tzv. mokrého čištění; - při procesu čištění dodržovat výrobcem doporučenou hodnotu teploty vody uvedenou na info. štítku předmětných věcí; - při čištění bundy kožené a kalhot kožených pro motocyklisty (standardně není vybaveno infoštítkem) provést konzultaci s výrobcem a dále postupovat dle doporučení výrobce oděvů; - při čištění rukavic bílých kožených a bílých kožených zimních (standardně není vybaveno infoštítkem) provést konzultaci s výrobcem a dále postupovat dle doporučení výrobce rukavic; - žehlení prádla provádět ze strany líc, vždy v jednom směru tak, aby nevznikaly dva žehlící pruhy - jeden po šířce a jeden po délce; - vyčištěné prádlo (kromě stejnokrojů) skládat maximálně po 10 ks a balit do igelitových pytlů (ochranných obalů - fólií) - jako prevenci proti ušpinění a zaprášení při transportu; - skládat a balit vždy stejný sortiment (nemíchat); - předávat a přebírat prádlo a oděvy ve stanovený den v době od 08:00 do 11:00 hod.; - předávat a přebírat prádlo a oděvy mimo dohodnutý harmonogram bez cenového dopadu pro objednatele po předchozí dohodě; - blůzy a kalhoty pro Hradní stráž předávat zkompletované na jednom ramínku pro jednu osobu; - v případě oddělení některého doplňku ze stejnokroje např. hodnostní označení, znak rozlišovací kovový/látkový, knoflíky atd. tento materiál vrátit s objednávkou, odděleně v mikroténovém nebo papírovém sáčku; - pláště pro Hradní stráž předávat samostatně na jednom ramínku pro jednu osobu; - doprava prádla a oděvů jednou týdně v obou směrech; - ramínka, na kterých je objednatelem předáván materiál jsou majetkem útvaru Hradní stráže; - zhotovitel vrací ramínka společně s materiálem; - zhotovitel předává košile na drátěných ramínkách zhotovitele, objednatel zaznamená na předávacím protokolu počet vrácených ramínek; - při impregnaci oděvních součástek volit šetrné aplikační technologie a prostředek, které nezpůsobí poškození nebo následnou degradaci oděvu včetně změn jejich barevnosti. - konkrétními místy předání a převzetí předmětu díla jsou sklady MU 4.2 v objektu Loretánská 4, 119 06 Praha 1 a sklad MU 2.1 SNO HS v objektu Kanovnická 5, 119 06 Praha 1. - Velikost vozidla dodavatele je omezena velikostí brány vjezdu do objektu Kanovnická. Velikost brány: výška 3350mm, šířka 2900mm. V případě neprojetí vozidla do objektu musí dodavatel zabezpečit dopravu prádla k výdejnímu místu vlastními manipulačními prostředky a vlastními silami. POZNÁMKA: smluvené dílo (čištění a impregnace) musí být provedeno na nejvyšší kvalitativní úrovni s důrazem na výsledný vzhled, barevnou a materiálovou stabilitu po realizaci čistícího, pracího a impregnačního procesu, protože předmětné věci jsou používány a využívány k zajištění úkolů Hradní stráže, zejména protokolárních, reprezentativních aktivit prezidenta České republiky souvisejících s výkonem jeho ústavních pravomocí, s výkonem funkce vrchního velitele ozbrojených sil ČR a dalších protokolárních a pietních akcí. Předávání prádla bude prováděno na vnitřním nádvoří objektu Kanovnická.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    21.03.2022