Veřená zakázka

Rámcová smlouva o dílo - havarijní služba

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50700000-2 - Opravy a údržba technických stavebních zařízení
Popis:

Zajištění havarijní služby v bytových domech ve vlastnictví Statutárního města Pardubice na základě rámcové smlouvy, uzavřené mezi zadavatele a vybraným dodavatelem. Rámcová smlouva bude uzavřena na dobu 2 let. Předmětem plnění dle této smlouvy, které bude blíže specifikováno telefonickou objednávkou, je zajištění havarijní služby v bytových domech ve vlastnictví objednatele uved (bytové jednotky, nebytové jednotky v těchto domech) včetně dodávky veškerých materiálů potřebných k řádnému provedení díla v kvalitativních standardech stanovených podmínkami výběrového řízení. Havarijním stavem se rozumí situace, kdy je ohroženo zdraví, životy nebo majetek uživatelů bytů nebo nebytových prostor a majetek objednatele. Přehled bytových domů je uveden v příloze č. 1 této výzvy. Příloha bude objednavatelem během trvání smluvního stavu průběžně upřesňována. Veškeré práce budou provedeny v rozsahu odpovídajícímu předpokládanému účelu a využití za dodržení kvalitativních podmínek a jakosti ve smyslu příslušných ČSN a prováděcích předpisů ( bezpečnostní, hygienické a požární ), platných v době zhotovení díla, dále v souladu se stavebním zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění zákona č. 152/2023 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen „stavební zákon“) a dále dle prováděcích vyhlášek a dle souvisejících předpisů platných a účinných v době realizace DÍLA (viz přechodné ustanovení § 334 a nového stavebního zákona), v souladu s předpisy o ochraně zdraví v platném znění, zák. č. 541/2020 Sb., o odpadech a vyhl. č. 8/2021 Sb., o Katalogu odpadů a posuzování vlastností odpadů (Katalog odpadů) a s předpisy o bezpečnosti staveb a technických zařízení. Předmětem smlouvy bude závazek zhotovitele poskytovat objednateli výkony spočívající v provádění prací při odstraňování havarijních stavů v bytových domech v majetku objednatele dle jednotlivých telefonických objednávek zadaných pověřenými zaměstnanci objednatele, případně uživateli bytových a nebytových jednotek. Specifikace prací: Předmětem plnění dle této smlouvy, které bude blíže specifikováno telefonickou objednávkou, je zajištění havarijní služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu včetně dnů pracovního klidu a státem uznaných svátků v následujících oborech: -instalatérské práce (voda, plyn, kanalizace); -elektrikářské práce; -topenářské práce; -výměny zařizovacích předmětů a výměny částí potrubí/vedení, nezbytné k odstranění havarijního stavu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    01.05.2024