Veřená zakázka

Rámcová dohoda - Tankování vozidel na palivové (odběrové) karty

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Energie
Energie ->  Pohonné hmoty
CPV kódy:
09130000-9 - Ropa a ropné destiláty
Popis:

Jedná se o uzavření rámcové dohody na zabezpečení odběru PHM pomocí palivových (odběrových) karet poskytovatele služby v letech 2019-2022. Celkový počet odběrových karet - 20 ks. Denní limit na každou kartu 5.000 Kč. Měsíční limit na každou kartu 30.000 Kč. Akceptace karet minimálně u tří společností provozujících čerpací stanice v ČR, přičemž každá z těchto společností musí mít minimálně dvě čerpací stanice v každém kraji ČR. Každá karta musí mít své identifikační číslo vyraženo nebo jiným neodstranitelným způsobem uvedeno na kartě. Fakturace odebraných PHM a souvisejících poplatků 1x měsíčně, vždy do 10. dne následujícího měsíce. Daňový doklad musí obsahovat vyúčtování všech karet použitých v daném měsíci samostatně, minimálně s údaji o místě odběru, druhu a množství odebraného PHM, ceně za 1 litr a celkové ceně. Zasílání měsíčního vyúčtování elektronicky na kontaktní adresu zadavatele, případně v písemné formě na doručovací adresu zadavatele. Platba faktur převodem z účtu se splatností 30 dnů od prokazatelného doručení. Poskytovatel bude objednateli zasílat všechny změny v počtech a rozmístění čerpacích stanic v době platnosti dohody. Proces výběrového řízení se až do okamžiku uzavření smluvního vztahu řídí Všeobecnými obchodními podmínkami MO pro elektronická tržiště v 10.1. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením. Účastník výběrového řízení do nabídkové ceny zahrne veškeré své náklady spojené s plněním. Účastník výběrového řízení, společně s nabídkou, dodá seznam společností a jejich čerpacích stanic, které akceptují jím vydané odběrové karty, po jednotlivých krajích ČR, s udáním adresy místa čerpací stanice. Toto může být splněno odkazem na webové stránky. Prokázání splnění kvalifikace zadavatel nepožaduje. Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat, aby dodavatel, s nímž má být uzavřena smlouva, předložil před podpisem smlouvy vybrané doklady. Zadavatel požaduje, aby mu byly před podpisem smlouvy s vybraným účastníkem zadávacího řízení předloženy následující doklady: Výpis z Obchodního rejstríku, Živnostenského rejstříku nebo jiné obdobné evidence (předmetem podnikání je požadovaný sortiment). Předkládané dokumenty nesmí být starší 90 dní. Zadávací lhuta tj. doba, po kterou jsou dodavatelé svými nabídkami vázáni, začíná bežet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne: 26.1.2019

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    03.01.2019