Veřená zakázka

"Horní Slavkov – chodník k MŠ Dlouhá

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Správa a údržba, úklidStavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba zeleně
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce,
45200000-9 - Práce pro kompletní nebo částečnou výstavbu inženýrské stavitelství,
45230000-8 - Stavební práce pro potrubní, telekomunikační a elektrické vedení, pro dálnice, silnice, přistávací plochy a železnice; zarovnávání ploch
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je zhotovení stavby
„Horní Slavkov – chodník k MŠ Dlouhá“ dle projektové dokumentace, kterou vyhotovil: zodp. projektantem Ing. Igor Hrazdil, Kfely 81, 363 01 OSTROV, tel.:+420 776 555 866, IDDS: se4jac2, e-mail: ing.igor.hrazdil@seznam.cz, IČO: 10343237 DIČ: CZ5802180043, č. zakázky 16-034, stupeň: DPS - provádění stavby. Uvedená projektová dokumentace je nedílnou součástí této zadávací dokumentace. Předmět plnění je definován touto zadávací dokumentací a jejími přílohami.
Obousměrná část Dlouhé ulice je rozšířena na plochu stávajícího živičného chodníku tak, aby byl legalizován parkovací pruh vlevo. Chodník vedoucí k prvnímu bytovému domu je upraven, zúžen na 2,0 m, vlastní živičná komunikace na 3,75 m. Celá oblast vnitrobloků Poštovní ulice je definována jako obytná zóna, napojení výjezdu obslužné komunikace OZ1 je řešeno chodníkovým přejezdem. Je vytvořen pravostranný chodník z betonové chodníkové dlažby v šířce 2,05 m včetně silničního obrubníku. Živičná vozovka na výjezdu OZ2 je upravena na šířku 7,07 m, vlastní výjezd 4,5 m. Za napojením Poštovní ulice OZ2 je upraveno místo pro přecházení přes Dlouhou ulici – vpravo snížením obrubníku, vlevo úpravou rozlehlé křižovatky. Stávající jednosměrná větev Dlouhé ulice je upravena zčásti na obousměrnou tak, aby umožňovala vjezd a výjezd osobních a malých dodávkových vozidel do areálu bývalých jeslí. Zde druhé místo pro přecházení vytvořené úpravou stávajícího chodníku a zmenšením plochy rozlehlé křižovatky. Pravostranný chodník pokračuje podél oplocení bývalých jeslí a mateřské školky v šířce 2,05 m včetně silničního obrubníku. Jsou zpevněny vstupy a vjezdy do obou areálů. Úprava končí u manipulačního vjezdu se zpevněnou plochou pro odpadní nádoby školky. Jsou akceptovány obslužné chodníky u bytových domů. Původní šířkově nevyhovující levé podélné stání je ponecháno, avšak rozšířeno, pouze v úseku před napojením přístupových chodníků k č.p. 624 a 622, a to vždy pro 2 osobní vozidla. Jejich šířka je 2,25 m včetně nájezdového obrubníku, délka celkem 11,50 a 12,00 m. Za napojením k č.p. 624 širokým 3,00 – 2,00 m je navrženo parkoviště se šikmým stáním pod úhlem 60° pro 6 osobních vozidel. Obdobně je navrženo parkoviště pro 5 osobních vozidel za napojením k č.p. 622. Poslední parkoviště je za domem č.p. 619, je také pod úhlem 60° a jeho kapacita je 12 vozidel. I když sklony stání nevyhovují požadavkům, lze jej vyhradit pro osoby přepravující tělesně postižené s obsluhou.
Za parkovišti jsou vedeny obslužné chodníky umožňující příchod k vozidlům bez křížení s automobilovou dopravou. Jejich šířka je v případě podélného stání 1,15 m včetně silničního obrubníku, 1,35 m u šikmých stání a 1,50 m pro spojovací chodník mezi č.p. 619 a posledním parkovištěm. Živičná vozovka bude odříznuta a vybourána, stejně jako vybourané obrubníky odvezena k recyklaci. Překopy a plocha pod stávajícím chodníkem budou provedeny v plné skladbě, navazující části obytné zóny podle skutečného podloží (možnost využití ochranné vrstvy). V jednosměrné části bude stávající kryt odfrézován do požadované pozice, přičemž min. tl. frézování je předepsána 10 mm. Plochy pod dlážděnými parkovišti budou vybourány, přičemž bude na místě dle konkrétních podmínek posouzeno, zda je možné využít podkladních vrstev. Dlážděné plochy chodníků včetně chodníkových přejezdů budou provedeny z betonové chodníkové dlažby 100/200 mm tl. 80 mm (požadavek objednatele z důvodu údržby) barvy přírodní. Klín u výjezdu z obytné zóny OZ1 a plochy parkovišť budou z betonové silniční dlažby 200/200/80 mm barvy přírodní. Obslužné chodníky (které nejsou šířkově určeny ke strojové údržbě) a plochy pod odpadními nádobami budou z betonové chodníkové dlažby 100/200 mm tl. 60 mm. Varovné a signální pásy budou z hmatné dlažby 100/200/80 mm barvy červené. Plochy chodníkových přejezdů obytné zóny budou mít podkladní vrstvu z KSC. Rozhraní mezi touto konstrukcí a konstrukcí navazujících chodníků, stejně tak jako rozhraní dlažeb 80 a 60 mm, bude zapuštěnými betonovými chodníkovými obrubníky 80/250/500 mm.
Rozhraní mezi vozovkou a chodníkem je navrženo z betonových silničních obrubníků 150/300/1000 mm. Oblouky do poloměru R = 2 m včetně budou z prefabrikovaných obloukových dílů 150/250 mm, oblouky do poloměru R = 15 m včetně z obrubníků 150/300/500 mm. Sjezdy a místa pro přecházení budou pak z betonových nájezdových obrubníků, přejížděné části (vyznačeno modře) s nadvýšením 50 mm, části pro přecházení (vyznačeno červeně) s nadvýšením 20 mm. Napojení těchto obrubníků na silniční bude z obrubníků přechodových. Z důvodu Vnější lemování chodníků je navrženo z betonových chodníkových obrubníků 500/250/80 mm. Oblouky do poloměru R = 1 m včetně budou z prefabrikovaných obloukových dílů. Veškeré obrubníky budou barvy přírodní, osazeny do betonového lože s oboustrannou betonovou opěrou ze zavlhlého betonu C16/20 XF1. Součástí úprav jsou též vyrovnání stávajících poklopů kanalizačních šachet a krycích hrnků. Pro překonání výškového rozdílu mezi horním parkovištěm před č.p. 619 a jeho přístupovým chodníkem je navrženo terénní schodiště šířky 1,20 m se 6 stupni 160/300 mm. Zábradlí je dvoumadlové, pozinkované, výšky 0,9 m, spodní madlo ve výšce 550 mm, se spodní zarážkou ve výšce 200 mm. Stávající rámové oplocení s drátěnou výplní bude ve vyznačeném úseku demontováno a odvezeno k recyklaci. Podél chodníku bude 0,25 m od něj osazen plot ze svařovaných plotových panelů ze sítí v plochém provedení výšky 1.630 mm s podhrabovými deskami výšky 300 mm v hladkém provedení. Bude provedeno posunutí části plotu v délce cca 4 m (2 panely). Předpokládá se použití stávajícího materiálu. Odvodnění vozovek je stávající, pomocí uličních vpustí do jednotné kanalizace. V jednosměrné části Dlouhé ulice bude vybourán stávající žlab z betonových prefabrikovaných prvků a budou osazeny nové uliční vpusti. Součástí prací je i kácení mimolesní zeleně a vegetační úpravy. Významná místa pro přecházení v km 0,053 71 a 0,068 17 budou přisvětlena vždy jedním stožárem výšky 6 m s výložníkem 4 a 3 m a s osvětlením typu ZEBRA. Napájení bude ze stávajícího rozvodu VO.
V jednosměrné části ulice bude demontováno 5 stávajících sadových lamp a budou osazeny nové stožáry výšky 5 m s LED osvětlením.
Bude sejmuta kulturní vrstva z plochy budoucího chodníku v obousměrné části ulice Dlouhé. Ta bude použita jako podkladní vrstva vegetačních ploch. Vegetační plochy budou ohumusovány v tl. min. 150 mm. Plochy navazující na stávající travnaté plochy budou osety travním semenem parkovou směsí 25 g/m2. Ostatní budou osázeny nízkými bezúdržbovými rostlinami a opatřeny mulčem tl. 100 mm. Vhodný je např. skalník Dammerůva Cotoneaster dammeri „Coral beauty“ v rozponu cca 50 cm.

Ochrana a přeložka telefonních kabelů:
V zájmovém prostoru dotčeném stavbou se nacházejí telefonní metalické kabely CETIN. Před prováděním prací bude provedena ručně kopaná sonda ke zjištění jejich polohy a hloubky ve staničení cca 0,042 40 a v případě nutnosti tyto budou prodlouženy chráničky KOPOHALF 110, případně uloženy do potřebné hloubky. Vzhledem ke styku těchto kabelů pod nově navržený prvním parkovištěm se šikmým stáním bude zřejmě nutné provést v této části přeložku v délce cca 25 m. Posouzení a opatření bude provedeno pověřeným pracovníkem CETIN. Tato část stavby tedy není předmětem výběrového řízení, provedení zajistí objednatel. Zhotovitel poskytne nezbytnou koordinaci při provádění prací.
Ochrana kabelů ČEZ NN:
Ve staničení cca 0,165 40 dochází ke křížení s distribučním vedením ČEZ NN. Před prováděním prací bude zhotovitelem provedena ručně kopaná sonda ke zjištění jejich polohy a hloubky a v případě nutnosti tyto budou ochráněny chráničkami KOPOHALF 110, případně uloženy do potřebné hloubky. Posouzení a opatření bude provedeno pověřeným pracovníkem ČEZ prostřednictvím zhotovitele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    30.06.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    10.07.2017