Veřená zakázka

Půdní vestavba ZŠ č. p. 1000 - zřízení učeben - interier - dodávka školních pomůcek

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Zlínský kraj
Kategorie:
IT
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  SW a Informační systémy Nábytek
Nábytek ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronikaMateriál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
39162100-6 - Vybavení pro výuku,
39162200-7 - Školící pomůcky a zařízení
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka školních pomůcek do čtyř odborných učeben (učebna IVT, jazyková učebna, přírodovědná učebna, pracovní činnosti) v půdní vestavbě budovy č. p. 1000 I. stupně Základní školy ve Starém Městě pro projekt „Půdní vestavba ZŠ č. p. 1000 - zřízení učeben - interier“. Realizací dodávek školních pomůcek dojde k modernizaci odborných učeben, jejímž hlavním cílem je zvýšení kvality vzdělávání a odborné přípravy v klíčových kompetencích ve vazbě na budoucí uplatnění na trhu práce.
Všechny učebny budou vybaveny novými školními pomůckami, které odpovídají současným nejnovějším trendům a standardům.
Součástí dodávky školních pomůcek (dále také jen "vybavení") do nově vzniklých učeben je rovněž:
a) doprava na místo plnění (dopravu do místa plnění zajišťuje na své náklady a nebezpečí účastník výběrového řízení), případná montáž a instalace a uvedení do provozu nového vybavení,
b) předání záručních listů, prohlášení o shodě jednotlivého vybavení (vyplývá-li to z podstaty příslušné části dodávky) a dalších souvisejících dokumentů v českém jazyce,
c) předání návodů k obsluze jednotlivého vybavení v českém jazyce (vyplývá-li to z podstaty příslušné části dodávky),
d) zaškolení vyučujících určených kupujícím s tím, že školení bude těmito osobami potvrzeno písemně,
e) odvoz a likvidace všech obalů a dalších materiálů použitých při plnění veřejné zakázky, v souladu s ustanoveními zákona 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů,
f) součástí dodávky je bezplatný záruční servis po dobu záruční doby, která činí min. 24 měsíců.
Podrobně je předmět veřejné zakázky definován v obchodních podmínkách, včetně specifikací a soupisu dodávek a služeb.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    25.04.2019
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    15.05.2019