Veřená zakázka

Průzkumné šetření k identifikaci motivátorů a bariér v účasti ve stávajících screeningových programech a provedení pre-testu navržených vzorů adresného zvaní

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Ústecký kraj
Kategorie:
Výzkum a vývoj
CPV kódy:
79342310-9 - Průzkum zákazníků
Popis:

Registrační číslo projektu: CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008172 Název projektu: Zvýšení efektivity adresného zvaní občanů ke screeningům karcinomu tlustého střeva a konečníku, prsu a děložního hrdlaPředmětem veřejné zakázky malého rozsahu (VZMR) je výběr dodavatele (výzkumné agentury), který navrhne, provede a vyhodnotí dvě na sebe navazující průzkumná šetření: a)průzkumné šetření k identifikaci motivátorů a bariér v účasti ve stávajících onkologických screeningových programech, b)průzkumné šetření v podobě provedení pre-testu vzorů adresného zvaní, které navrhl zadavatel. Systém adresného zvaní ke screeningu karcinomu prsu, kolorekta a děložního hrdla je v České republice nastaven tak, že občany zvou ke screeningu příslušné zdravotní pojišťovny (Pojišťovny) formou osmi různých zvacích dopisů (viz příloha č. 1. této Výzvy). Konkrétně v případě screeningu karcinomu prsu Pojišťovny zasílají adresnou výzvu všem ženám od 45. roku do 70. roku věku. V případě screeningu karcinomu kolorekta Pojišťovny zasílají adresnou výzvu všem mužům a ženám od 50. roku do 70. roku věku a v případě screeningu karcinomu děložního čípku Pojišťovny zasílají adresnou výzvu všem ženám od 25. roku do 70. roku věku. Velmi důležitým prvkem adresného zvaní k onkologickým screeningovým programům je fakt, že vyšetření je plně hrazeno zdravotními pojišťovnami. V mnoha případech se však vyzvaní občané screeningu neúčastní, aniž by k neúčasti měli relevantní důvody. Pojišťovny tak část populace vyzývají neúspěšně. Procentuální úspěšnost adresného zvaní v posledních letech kolísá mezi 10-20 % s klesající tendencí u opakovaných výzev témuž pacientovi nebo pacientce. Při statistické analýze této cílové skupiny došel zadavatel ke zjištění, že v poptávaném šetření je potřeba vycházet ze skupiny ve věku 45-70 let, z toho ve věkové skupině 45-60 let v poměru ženy:muži 3:1 a ve věkové skupině 60-70 let v poměru ženy:muži 1:1. Vedle toho bude důležité se zaměřit více na skupiny osob s nižším vzděláním, které mají obecně nižší účast na screeningových programech. Cílem projektu „Zvýšení efektivity adresného zvaní občanů ke screeningům karcinomu tlustého střeva a konečníku, prsu a děložního hrdla“ je zvýšení účasti na screeningových programech. Dílčím cílem zadavatele bude upravit design a textaci zvacích dopisů tak, aby zvací dopisy pozitivně ovlivnily chování a rozhodování segmentů cílových skupin o jejich účasti a ti se poté objednaly na vyšetření. Poptávaná služba má jednoznačně identifikovat motivátory a bariéry v účasti na screeningových programech a pomoci najít takové formy adresného zvaní, na které budou cílové skupiny lépe reagovat.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    24.07.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.08.2018