Veřená zakázka
Průběžná dodávka spotřebního materiálu pro kopírky a faxy na roky 2019 a 2020
Spotřební materiál -> IT
Předmětem poptávky jsou dodávky spotřebního materiálu pro faxy a kopírovací stroje RICOH v majetku zadavatele formou dílčích objednávek. Vítěz soutěže se zavazuje poskytnout záruku na dodaný spotřební materiál v délce 24 měsíců. Zadavatel požaduje dodání takových typů tonerů a spon, které neomezí případnou možnost uznání čerpání záručního a pozáručního servisu v odpovídajících lhůtách u kopírek a faxů. U tonerů i spon požadujeme standardní (neredukovaný) obsah náplně. V přiloženém souboru "Nabidkova_tabulka_s_cenami_spotrebniho_materialu_2018.xls" vyplňte buňky se žlutým pozadím, celková cena se vypočítá v buňce s modrým pozadím. Tato cena bude Vaší soutěžní nabídkovou cenou. Součástí poptávkového řízení je kupní smlouva v konečném znění, kterou uzavře vítěz poptávkového řízení po vyhlášení výsledků. Ve smlouvě je nutno doplnit pouze žlutě podbarvená pole. V případě jiných změn smlouvy si zadavatel vyhrazuje právo vyloučit nabídku z hodnocení. Celková cena dodávky bude zahrnovat všechny poplatky (REMA, ...).
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:06.12.2018