Veřená zakázka

Provozní podpora a rozvoj evidenčního systému sbírek muzejní povahy v Ústeckém kraji

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je podpora a rozvoj evidenčního systému sbírek muzejní povahy v Ústeckém kraji, včetně nadstavbových modulů (dále také „ESSM ÚK“) pro zadavatele a 9 zřizovaných organizací zadavatele z oblasti kultury (dále jen „paměťových institucí), (příloha č. 1 této zadávací dokumentace), přičemž předmět této veřejné zakázky zahrnuje zejména provedení těchto činností: • Služby Převzetí spočívající v převzetí ESSM ÚK od současného provozovatele a doplnění nových funkcionalit na základě plánu převzetí vypracovaného zhotovitelem včetně kompletní migrace dat, kompletní migrace historie dat a protokolu změn; součástí je úvodní školení nových funkčností po upgrade, včetně zpracování uživatelské dokumentace. • Nové funkcionality jsou podrobněji popsány v příloze č. 2 Funkční a technické požadavky ESSM ÚK, tj.: o digitalizační modul včetně implementace a konfigurace bude nasazen na základě požadavku zadavatele do konce roku 2025 včetně zaškolení uživatelů v rozsahu 2MD. • Kontrola sbírek s centrální evidencí sbírek zahrnující aktualizaci a konsolidaci dat oproti databázi „Centrální evidence sbírek“ (dále jen „CES“) a zajištění souladu dat s těmito záznamy v ESSM ÚK – podrobněji popsáno v příloze č. 2 „Funkční a technické požadavky ESSM ÚK“. • Kontrola sbírkové evidence – podrobněji popsáno v příloze č. 2 „Funkční a technické požadavky ESSM ÚK“. • Vytvoření metodiky práce s ESSM ÚK, která bude zahrnovat metodiku a standardy práce se systémem ESSM ÚK – podrobněji popsáno v příloze č. 2 „Funkční a technické požadavky ESSM ÚK“. • Domigrace datových sad – migrace datových sad budou čerpány na základě samostatných požadavků zadavatele, podrobněji popsáno v příloze č. 2 „Funkční a technické požadavky ESSM ÚK.“ • Paušálně poskytované Služby Podpory provozu zahrnující poskytování poradenské a konzultační činnosti, metodické a technické podpory a dalších forem podpory ESSM ÚK včetně zajištění legislativních změn formou update/upgrade po dobu údržby a podpory včetně podpory publikačního portálu ÚK. Konzultační hodiny u požadavků typu „vada A“, „vada B“, „vada C“ a „konzultace“ budou čerpány v rámci provozní podpory. • Alokování 100 garantovaných konzultačních a řešitelských hodin typu „vývoj“ ročně, přičemž tyto hodiny budou čerpány v rámci smlouvy vždy na základě požadavku zadavatele. • Provozní podpora digitalizačního modulu – počátkem poskytování provozní podpory je den následující po podpisu předávacího protokolu o převzetí digitalizačního modulu. • Provozní podpora nových modulů - cena za 1 měsíc poskytování provozní podpory bude stanovena při nacenění nového modulu a jeho implementace. Počátkem poskytování provozní podpory je den následující po podpisu předávacího protokolu o převzetí nového modulu. • Součinnost při upgradu operačního systému na verzi Windows Server Datacenter 2019. • Součinnost při migraci databáze MS SQL na verzi MS SQL 2019. • Možnost čerpat konzultační a řešitelské hodiny typu „vývoj“ po vyčerpání 100 garantovaných konzultačních a řešitelských hodin typu „vývoj“ ročně, které budou čerpány na základě samostatných objednávek. • Služby Exitu spočívající v přípravě a předání ESSM ÚK novému poskytovateli služeb podpory provozu na konci smluvního vztahu, které zahrnují: poskytnutí potřebné součinnosti podle pokynů zadavatele novému poskytovateli, předání veškeré dokumentace a potřebných informací, řádné předání všech dat zpracovávaných v ESSM ÚK, včetně dat doplňkových, a vypracování exitového migračního plánu obsahujícího kompletní migraci dat v dostatečném předstihu a poskytnutí nezbytné součinnosti k jeho realizaci. • Služby Vzdělávání uživatelů v době provozu ESSM ÚK v rozsahu 10 člověkodní ročně. • Zajištění servisní a provozní podpory na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 3 měsíců. Výpovědní lhůta začíná běžet první den kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi. Zadavatel je v současné době vázán smluvními podmínkami se stávajícím poskytovatelem služeb. Z toho důvodu Převzetí provozní podpory aplikace dle nově uzavřené smlouvy s dodavatelem služeb nastane až po 3 (třech) měsících od podpisu nové smlouvy. Lhůta pro Převzetí provozní podpory aplikace začne běžet od prvního dne měsíce bezprostředně následujícího po podpisu nové smlouvy. Cílem veřejné zakázky je zajištění řádného, efektivního a bezchybného chodu ESSM ÚK, tj. zajištění evidence muzejních sbírkových předmětů v souladu s nejnovějšími moderními technologiemi a postupy, které umožní odborným pracovníkům zřizovaných organizací z řad galerií a muzeí bezpečnou správu sbírkových předmětů, a to v rámci všech činností, které jsou s tímto spojeny. Požadavky na kontroly dat v této veřejné zakázky předpokládají zkvalitnění dat v systému. Na základě definovaných potřeb zadavatel očekává jejich naplnění v souladu s předmětem a rozsahem veřejné zakázky.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    22.08.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    19.09.2022