Veřená zakázka

Provoz, obsluha a servis plynových nízkotlakých kotelen pro Územní pracoviště Ostrava - 2. kolo

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Ostatní
CPV kódy:
98511000-8 - Služby provozních pracovníků
Popis:

Předmětem plnění zakázky je zajišťovat povinnosti provozu technologických zařízení nízkotlakých kotelen, a s tím spojené veškeré služby dle vyhlášky ČÚBP č. 91/1993 Sb., v platném znění i pokud v níže uvedené specifikaci požadovaného rozsahu prací není určitá činnost uvedena, ale pro danou kotelnu je potřebná, a to tak, aby byly dodrženy všechny platné právní předpisy, normy, provozní a technické předpisy. Požadovaný rozsah prací bude splňovat podmínky stanovené vyhláškou ČÚBP č. 18/1979 Sb., v platném znění a vyhláškou ČÚBP č. 85/1978 Sb., v platném znění. Specifikace prací:  Provoz kotelen - zajistit písemné vypracování místního provozního řádu kotelny (dále jen „MPŘ“) v souladu s právními předpisy, - zajistit provoz kotelny v souladu s MPŘ, - provádět preventivní a místní údržbu kotelny a kontrolní činnost obsluhy, - zajistit denní obsluhu odborně způsobilým pracovníkem v souladu s povinnostmi topičů, které jsou uvedeny ve vyhlášce č. 91/1993 Sb. v platném znění (platné topičské zkoušky a pravidelné lékařské prohlídky stanovené zvláštními předpisy), - odstraňovat závady a nedostatky zjištěné při odborných prohlídkách kotelen a při revizí, - kontrola ovzduší na přítomnost CO ve lhůtách stanovených a způsobem stanoveným MPŘ, - uschovávat místní provozní deník a zápisy o odborných prohlídkách kotelny po dobu 3 let, - ustanovit osobu zodpovědnou za plynové zařízení a tlakové nádoby stabilní, - provést odbornou prohlídku kotelny (pravidelná technická kontrola) 1x ročně před zahájením topné sezony. Kontrola, vyčištění, nastavení a seřízení kotlů a plynových ohříváků; kontrola funkčnosti kotelny, - zajistit veškeré potřebné revize, kontroly a zkoušky nutné pro řádný provoz kotelny dle platných právních předpisů; originály zpráv doručit ve dvou vyhotoveních zástupci objednatele do 10 pracovních dnů od provedení příslušné revize, zkoušky, kontroly, - zpracování písemné zprávy o přehledu nákladů na provoz a správu kotelny (mimo spotřeb médií a energií) za předchozí rok vč. popisu technického stavu a event. doporučení potřebných oprav, a to vždy nejpozději do 15. 2. následujícího roku.  Obsluha kotelny - udržovat obsluhované kotelní zařízení v bezpečném stavu, - dodržovat MPŘ a návody k obsluze kotelního zařízení, - neprodleně ohlásit provozovateli a následně objednateli každou poruchu, závadu nebo neobvyklý jev při provozu plynových zařízení a při nebezpečí z prodlení ihned odstavit zařízení z provozu, - trvale udržovat pořádek a čistotu v kotelně a dbát, aby se v ní nezdržovaly nepovolané osoby, - zapisovat do místního provozního deníku kotelny údaje v rozsahu a lhůtách stanovených MPŘ, - v rozsahu a ve lhůtách stanovených MPŘ a návodům k obsluze a údržbě zařízení kontrolovat tlakové poměry na kotlích, stav a funkci zabezpečovacích, regulačních a signalizačních zařízení, a to bez zásahu do vlastního automatického ovládání  Servis - zjištění vzniklé závady, poruchy při provozu kotelny, - okamžité odstranění jednodušších závad, - podle závažnosti vzniklé závady možnost zprovoznění kotelny v nouzovém režimu, - pohotovost 24 hodin vč. provádění poruchových oprav (Čl. III. odst. 1) - ostatní režijní náklady (doprava, telefony, kancelářské potřeby apod.) Jednotlivé činnosti budou prováděny provozovatelem samostatně dle pravidel stanovených vyhláškou č. 194/2007 Sb., kterou se stanoví pravidla pro vytápění a dodávku teplé vody, měrné ukazatele spotřeby tepelné energie pro vytápění a pro přípravu teplé vody a požadavky na vybavení vnitřních tepelných zařízení budov přístroji regulujícími a registrujícími dodávku tepelné energie, ve znění pozdějších předpisů. Fakturace proběhne 1x měsíčně, vždy s podrobným rozpisem činností provedených ve fakturovaném období (k pravidelnému provozu např. připočítaná smluvní cena za provedené revize, kontroly apod., v paušálu bude zahrnuto odstranění tří jednodušších závad do 1 hodiny práce 1 zaměstnance). Opravy většího rozsahu a plánované opravy údržbové budou prováděny na základě samostatných písemných objednávek vystavených zástupcem objednatele a samostatně fakturované. Zadavatel požaduje, aby budoucí provozovatel používal originální náhradní díly a náplně schválené výrobcem jednotlivých zařízení. Zadavatel předloží po podpisu smlouvy budoucímu provozovateli kopie revizních a kontrolních zpráv týkajících se předmětu plnění a platných ke dni podpisu smlouvy. Prohlídka místa plnění je stanovena na 16.9.2019 10:00 - Masarykovy sady 84/8, Český Těšín 10:30 - Hlavní třída 147, Český Těšín

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    24.09.2019