Veřená zakázka

Provedení výměny mycí linky vozidel včetně čistírny odpadních vod

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
CPV kódy:
45216000-4 - Stavební úpravy objektů používaných pořádkovými nebo pohotovostními službami a vojenských budov
Popis:

Provedení výměny mycí linky vozidel včetně čistírny odpadních vod v objektu Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Kongresová 2/1666, Praha 4. Jedná se o změnu dokončené stavby. Stavební úpravy v rámci objektu parc. č. st.919/1. Stavební úpravy jsou vyvolané potřebou investora instalovat do prostoru hromadných garáží novou portálovou mycí linku vozidel. Stávající mycí linka je umístěna v prostoru 1. PP za vjezdem (vrátnicí) do hromadných garáží. Ve 2. PP je situována čistírna odpadních vod, čerpadla a sedimentační nádoby. Nová mycí linka bude přemístěna o jeden nosný modul tak, aby nebyla na dilatační spáře objektu, jako doposud. Čistírna odpadních vod bude přemístěna vedle nové mycí linky v 1. PP a to včetně čerpadel a sedimentační nádoby. Specifikace mycí linky je uvedena v projektové dokumentaci. Součástí VZ je úprava dopravního řešení v místě myčky a sanace poškozené dilatační spáry objektu. Do vnějšího vzhledu stavby nebude zasahováno. Prohlídka místa plnění se uskuteční: Dne 16. 07. 2024, zahájení od 10:00 hod. Schůzka zájemců o prohlídku se uskuteční na adrese: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy, Kongresová 2/1666, Praha 4 před hlavním vstupem do objektu. • Kontaktní osoba: Ing. Martin Melč • tel.: +420 974 885 422 Zadavatel doporučuje účastníkům prohlídku místa plnění. Vzhledem ke specifickému provozu budovy ji považuje za velmi důležitou. Účastník se seznámí se stávajícím stavem a s podmínkami místa pro realizaci veřejné zakázky před podáním nabídky. Zadavatel nenese rizika, která jsou spojená s prohlídkou místa plnění. Této prohlídky se zúčastní zástupci účastníka na svou vlastní odpovědnost a na své riziko. Jakékoliv náklady, spojené s účastí na prohlídce místa plnění, nese účastník. Pokud z prohlídky vyplynou jakékoliv dotazy, mají zájemci možnost podat písemnou žádost o vysvětlení zadávací dokumentace. Podrobnosti viz č. j.: KRPA-203017-4/ČJ-2024-0000VZ-HV – Zadávací podmínky. Předpokládané zahájení: po podpisu smlouvy a jejím uveřejnění v Registru smluv (k uveřejnění se zavazuje zadavatel): srpen 2024.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    08.08.2024