Veřená zakázka

Provedení periodických kontrol provozuschopnosti (revizí) a tlakových zkoušek hasicích přístrojů v roce 2022

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50413200-5 - Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Popis:

Zabezpečení periodických kontrol provozuschopnosti (revizí) a tlakových zkoušek hasicích přístrojů v roce 2022. Předmětem veřejné zakázky je zabezpečit: • Provedení periodických ročních kontrol provozuschopnosti ručních a pojízdných hasicích přístrojů; • Provedení periodických tlakových zkoušek hasicích přístrojů v souladu s § 9 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru (vyhláška o požární prevenci); • Zajištění přepravy ručních a pojízdných hasicích přístrojů ze sídla objednatele do místa provozovny zhotovitele a zpět; • Vystavení příslušných dokladů o provedené periodické kontrole provozuschopnosti a tlakové zkoušce v souladu s § 9 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru (vyhláška o požární prevenci). • Zajištění ekologické likvidace neprovozuschopných hasicích přístrojů a vystavení dokladu o provedení jejich likvidaci. Specifikace požadovaného díla je uvedena v příloze č. 1 Návrhu smlouvy o dílo, která je součástí této Výzvy. Cena za službu včetně DPH, včetně dopravy do místa plnění. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh smlouvy o dílo“ a příloha „Závazná cenová nabídka“, která musí být podepsána statutárním orgánem účastníka zadávacího řízení. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady dodavatele včetně dopravného a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Doba plnění: Od uzavření smluvního vztahu, nejpozději do 3.6.2022 Místa plnění veřejné zakázky: • Letecké muzeum Kbely, Mladoboleslavská ul., 197 00 Praha 9 – Kbely (GPS: 50.1252872N, 14.5249508E) • Letecké muzeum Kbely, areál „Stará Aerovka“, ulice Hůlkova III/213, 197 00 Praha 9 – Kbely (GPS: 50.1280600N, 14.5247381E) • Vojenské technické muzeum Lešany, Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 42 Krhanice (GPS: 49.8551675N, 14.5439044E) • Vojenský historický ústav, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč (GPS: 50.1038156N, 14.4003233E). Doprava do areálu je možná jen s vozidly, jejichž výška nepřesahuje 3,2 m. • Armádní muzeum Žižkov, U Památníku 1600/2, 130 05 Praha 3 – Žižkov (GPS: 50.0874358N, 14.4449658E) • Konferenční sály, Tychonova 221/1, 160 01 Praha 6 – Hradčany (GPS: 50.0953875N, 14.4033297E) • Národní památník hrdinů heydrichiády, Resslova 307/9a, 120 00 Praha 2 – Nové Město (GPS: 50.0759639N, 14.4176211E) • Administrativní budova, Molákova 576/11, 186 00 Praha 8 – Karlín (GPS: 50.0931508N, 14.4412992E) • Sklad ve Vojenském prostoru Babice, 251 01 Říčany u Prahy (GPS: 50.0194203N, 14.7128592E) • Jízdárna ruzyňských kasáren – pietní místo, Pilotů 217/12, 161 00 Praha 6 – Ruzyně (GPS: 50.0890819N, 14.3105872E) KVALIFIKACE: • Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD). • Platné oprávnění vydané Úřadem státního odborného dozoru Ministerstva obrany na provádění činností spojené s montáží, opravami a revizemi tlakových zařízení. • Osvědčení o odborné způsobilosti v oblasti požární ochrany dle §11 odst. 1 a 2 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně. Zadavatel požaduje rozepsat nabídkovou cenu po položkách, jak jsou uvedeny v příloze č. 2 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“. Tuto přílohu vyplní uchazeč jako přílohu dodavatele ke své nabídce. Cena uvedená u každé položky v Závazné cenové nabídce je cenou nejvýše přípustnou. Zadavatel bude hodnotit pouze nabídku dodavatelů, které splňují kvalifikační požadavky uvedené v bodě 3. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Další technické požadavky na komunikaci realizovanou prostřednictvím Národního elektronického nástroje jsou uvedeny v provozním řádu Národního elektronického nástroje. 9.3. Další specifikace veřejné zakázky Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu. V případě, že nabídková cena bude podepsána jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 návrhu smlouvy „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.03.2022