Veřená zakázka

Provedení kontroly HP dle § 9 vyhlášky č. 246/2001 Sb.

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50413200-5 - Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Popis:

Provedení periodické zkoušky hasicích přístrojů a pravidelných ročních prohlídek práškových, sněhových a vodních hasicích přístrojů. Zadavatel požaduje: 1. Provedení periodické zkoušky hasicích přístrojů a pravidelných ročních prohlídek práškových, sněhových a vodních hasicích přístrojů v souladu se zákonem č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, v platném znění a § 9 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru a technickými podmínkami výrobce hasicích přístrojů. Předpokládané počty a typy hasicích přístrojů jsou uvedeny v příloze č. 1. 2. Zpracování dokladu podle § 9 odst. 8 vyhlášky č. 246/2001 Sb., o provedené kontrole a údržbě, vylepení kontrolních štítků na každý revidovaný přístroj včetně plombování a protokolu o nesplnění podmínek daných § 9 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb. 3. Provedení vyřazení z používání 166 kusů přenosných HP dle přílohy se zápisem. Poskytovatel zahájí provádění služby po oboustranném podpisu smlouvy a zveřejnění smlouvy v registru smluv. Předpokládaný termín fyzického provedení revizí HP v termínu: od 23. 9. 2024 do 4. 10. 2024. Následné předání dokumentace o provedení služby do 11. 10. 2024 Přejímka služby bude provedena po provedení kontrol a předání požadované dokumentace. Povinnost poskytovatele disponovat pojištěním odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě ve výši odpovídající pojistné částce minimálně ve výši plnění smlouvy. Kontroly musí provádět řádně odborně způsobilé osoby s platným oprávněním. Požadavky na kvalifikaci: a) výpis z Obchodního rejstříku či Živnostenského rejstříku; b) živnost: Montáž, opravy, revize a zkoušky tlakových zařízení a nádob na plyn (ohlašovaná živnost); c) osvědčení odborné způsobilosti jednotlivých pracovníku provádějících požadované služby: • oprávnění státního odborného technického dozoru MO pro provádění požadovaných služeb; • osvědčení o odborné způsobilosti vydané Ministerstvem vnitra; • oprávnění o odborné způsobilosti k provádění kontrol hasicích přístrojů podle ust. § 9 a 10 vyhl. MV ČR č. 246/2021 Sb; • certifikát MŽP podle článku 5 ods. 1 nařízení Komise (ES) č. 304/2008 ke kontrole těsnosti systémů požární ochrany obsahující regulované látky a fluorované skleníkové plyny, ke znovuzískávání fluorovaných skleníkových plynů a regulovaných látek ze systémů požární ochrany a hasících přístrojů, k instalaci, údržbě a servisu těchto zařízení s fluorovanými skleníkovými plyny a regulovanými látkami. Prokázání kvalifikace prostřednictvím jiných osob (poddodavatelů) a v případě společné nabídky více dodavatelů: • V případě, že není dodavatel schopen prokázat splnění kvalifikace sám, je oprávněn prokázat určitou část kvalifikace prostřednictvím jiných osob (poddodavatelů) s výjimkou kritérií podle § 74 a § 77 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“). • Dodavatel je povinen u všech poddodavatelů, kteří jsou mu při podání nabídky známi, předložil doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 a § 77 odst. 1 ZZVZ. • Podá-li za účelem společného plnění předmětu veřejné zakázky nabídku více dodavatelů společně, prokazují tito dodavatelé kvalifikaci tak, že každý z dodavatelů je povinen samostatně prokázat splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti ve vztahu k České republice. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyplňte všechna žlutá pole návrhu smlouvy a cenové nabídky. Řádně překontrolujte správnost výpočtů cenové nabídky. Součástí řádně podané nabídky je fyzický či elektronický podpis návrhu smlouvy a cenové nabídky. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    04.09.2024