Veřená zakázka

Provádění servisní údržby, oprav a revizí zubních souprav Stern Weber SW S200

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50421000-2 - Opravy a údržba zdravotnických přístrojů
Popis:

Na základě tohoto výběrového řízení bude s vítěznou firmou uzavřena rámcová dohoda, dále jen "dohoda", na dodávku služby provádění servisní údržby, oprav a revizí - PBTK stomatologických souprav v místě jejich provozování. Jedná se o tyto integrované stomatologické soupravy STERN WEBER S200, rok výroby 2018: v. č. 71TC4624 umístěná ve stomatologické ambulanci VZ 6848, Letecká 1, 796 01 Prostějov; v. č. 71TC4617 umístěná ve stomatologické ambulanci VZ 6848, Libušina 113, 779 00 Olomouc - Chválkovice; v. č. 71TC4699 umístěná ve stomatologické ambulanci VZ 6848, Jevíčská 7, 571 11 Moravská Třebová. Dohoda bude uzavřena od podpisu poslední smluvní stranou a zveřejněním v registru smluv do 28.2.2023. Předpokládaná výše v součtu dílčích plnění na základě výzvy k plnění (objednávky) je do 300.000,- Kč včetně DPH. Tato částka může být však i nižší, bez závazků ji naplnit, bude záviset od konkrétních dílčích plnění na základě skutečné potřeby dodání služby. Součástí tohoto výběrového řízení je příloha - tabulky (cenový koš vybraných úkonů, náhradních dílů včetně práce). Tabulky vyplňte a vložte jako přílohu Vaší nabídky. Nevyplnění položky je nesplnění zadaných podmínek. Ceny uvedené v tabulkách budou uvedeny v ceníku služeb, který bude přílohovou součástí dohody. Cena služby nesmí být vyšší a současně výrazně nižší než je v místě a čase obvyklé a musí být dodržena po celou dobu trvání rámcové dohody. V nabídce uvést % slevy ceny za náhradní díly, které nejsou uvedeny v cenovém koši, sleva bude poskytována zhotovitelem po celou dobu trvání smluvního stavu. Kritériem hodnocení bude nejvýhodnější poměr nabídkové ceny a kvality. Podrobnosti kritéria: nejnižší nabídková cena za cenový koš uvedený v příloze za splnění všech parametrů v zadání této VZ ve výši 90% a nejvyšší procentuální sleva za náhradní díly v cenovém koši nezahrnuté ve výši 10% (vyplníte v návrhu dohody v článku IV. Cena bod 4.3). Součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných základních kvalifikačních předpokladů - kvalifikace dle § 74 odst. 1, písm. a) až e) ZZVZ - možný vzor uveden v příloze (čestné prohlášení) této VZMR nebo sken či kopii platného výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů vygenerovaný informačním systémem o veřejných zakázkách, oba dokumenty ne starší než 3 měsíce. Dále součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných profesních předpokladů dle § 77 odst. 1 ZZVZ - ověřený platný výpis z obchodního rejstříku (sken či kopie) pokud je dodavatel v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán a doložení dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ - platný doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ ve formě ověřené kopie či skenu, oba dokumenty ne starší než 3 měsíce. Zadavatel VZ požaduje doložit platné oprávnění výrobce k provádění "servisu" zubních souprav. Současně musí být zvěřejněno v Registru zdravotních prostředků na SÚKL. Bez těchto dokumentů je nabídka nepřijatelná. Součástí zadávací dokumentace je návrh "dohody", který vyplňte (vyplňte žlutá pole), vytiskněte, podepište, opatřete otiskem svého razítka a ve skenu vložte do Vaší nabídky. Takto nevyplněný a nepodepsaný návrh "dohody" dodavatelem je nesplnění zadání VZ. Zadavatel si vyhrazuje provádět formální úpravy "dohody" do jejího konečného znění před potvrzením oběma stranami. Proces výběrového řízení se až do okamžiku uzavření smluvního vztahu řídí Všeobecnými obchodními podmínkami MO pro elektronické tržiště 10.3. Stížnosti a námitky účastník zadávacího řízení může z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami podat ve lhůtě 3 pracovních dnů, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocování VZ ve lhůtě 3 pracovních dnů, která se počítá ode dne vyhodnocení VZ, zadavateli VZ. Zadavatel VZ rozhodne ve lhůtě 3 pracovních dnů od doručení. Povinnost vítěze mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba za uskutečněná dílčí plnění "dohody". Kontaktní osoby: zubní lékař MUDr. Petr Dvořák, tel. 973 404 003, mobil 603 871 745 // Ing. Novotný, tel. 973 403 055 // p. Žabková, tel. 973 403 056, mobil 702 011 452.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    12.08.2021