Veřená zakázka

Provádění servisní údržby, oprav a revizí stomatologických souprav "UNIVERSAL" v roce 2017 - 2018

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Olomoucký kraj
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50420000-5 - Opravy a údržba zdravotnických vč chirurgických přístrojů
Popis:

Na základě tohoto výběrového řízení bude s vítěznou firmou uzavřena rámcová dohoda na období od měsíce října ode dne jejího podpisu poslední smluvní stranou do 31.12.2018 na dodávku služby provádění servisu, oprav a revizí (PBTK) 2 ks stomatologických souprav UNIVERSAL (rok výroby 2007, v.č. 2007Q029, umístění VZ 684804, Letecká 1, Prostějov /// rok výroby 2007, v.č. 2007Q032, umístění VZ 684804, Jevíčská 7, Moravská Třebová) ve smyslu ustanovení zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích. Cena služby nesmí být vyšší a současně výrazně nižší než je v místě a čase obvyklé a musí být dodržena po celou dobu trvání dohody. Předpokládaná hodnota plnění dohody je 200.000 Kč včetně DPH. Může být i nižší podle skutečné potřeby provedení oprav a výše přidělení finančních prostředků. Místem plnění budou zubní ambulance v Prostějově, Moravské Třebové. Součástí tohoto výběrového řízení jsou přílohy - tabulky, které vyplňte a vložte jako přílohu Vaši nabídky, ve skenu s podpisem a razítkem dodavatele, ucházejícího se o VZ. Vyplňte všechny položky nenulovými hodnotami. Nulové položky nutno v poznámce zdůvodnit. Nevyplnění některé položky je nesplnění podmínek zadání VŘ. V části "jiné náklady" v případě uvedení nenulové hodnoty tuto položku specifikovat v poznámce, nulovou hodnotu v tomto případě není nutné zdůvodňovat. Výslednou cenu bez DPH vložte jako Vaši nabídkovou cenu. Ceny uvedené v tabulkách budou uvedeny v ceníku, který bude přílohovou součástí dohody. Dále součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných profesních předpokladů dle § 77 odst. 1 ZZVZ - ověřený výpis z obchodního rejstříku (sken či kopie) pokud je zhotovitel v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zhotovitel zapsán a doložení dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ - doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ ve formě ověřené kopie či skenu. Dále součástí Vaší nabídky je dle § 79 odst 2 písm d)doložení kopie nebo skenu osvědčení o odborné kvalifikaci - pověření od výrobce uvedených přístrojů provádět požadované služby na zubní soupravy UNIVERSAL včetně jejich příslušenství. Současně požadujeme kopii oprávnění k provádění montáží, oprav, servisu, revizí a zkoušek určených technických zařízení v rozsahu na určená technická zařízení a elektrická zařízení zdravotnických prostředků, které jsou umístěny ve vojenských objektech vydaného Sekcí dozoru a kontroly Ministerstva obrany ČR vyhlášky MO č.273/1999 Sb. Bez těchto dokumentů je nabídka nepřijatelná. Součástí zadávací dokumentace je návrh rámcové dohody, vyplněný a potvrzený návrh dohody ve skenu (vyplňujte údaje ve žlutě podbarvených částech dohody, podepište a opatřete svým razítkem) vložte do Vaší nabídky. V návrhu rámcové dohody bod 4.3 současně vyplňte Vámi navrhovanou slevu v procentech u náhradních dílů, které nebudou uvedeny ve spotřebním koši (viz přílohové tabulky). Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální úpravy dohody před jejím podepsáním oběma stranami. Hodnotícím kriteriem bude nejnižší nabídková cena za dodržení všech podmínek zadání, včetně doložení požadovaného prokázání kvalifikace. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který budou prováděny bezhotovostní platby za služby. Kontaktní osoby: MDDr. Jana Klajblová, tel. 973 411 641 /// MUDr. Petr Dvořák, tel. 973 404 013 /// nrtm. Marian Byrtus, tel. 973 411 635 /// Irena Žabková, tel. 973 403 056, mobil: 702 011 452 /// Ing. Novotný Jaroslav, tel. 973 403 055.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    12.10.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    23.10.2017