Veřená zakázka

Provádění servisní údržby a oprav vozidel značky Škoda Fabia a Volkswagen Transporter

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Auto-moto, doprava
Auto-moto, doprava ->  Servisní služby
CPV kódy:
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
Popis:

Na základě tohoto výběrového řízení bude s vítěznou firmou uzavřena rámcová dohoda, dále jen "dohoda", na dodávku služby provádění komplexního záručního a pozáručního servisu, údržby a oprav vozidel zdravotnického zařízení, včetně klempířských, lakýrnických prací, pneuservisu a odtahové a asistenční služby. Jedná se o tato motorová vozidla: 3x Volkswagen Transporter sanita (rok výroby 2015) // 3x Volkswagen Transporter sanita (rok výroby 2018) // 1x Volkswagen Transporter mikrobus (rok výroby 2016) // 1x Škoda Fabia II 1,4 TDI (rok výroby 2009) // 3x Škoda Fabia II 1,4 TDI (rok výroby 2010) // 1x Škoda Fabia combi III 1,4 D (rok výroby 2017) // 1x Škoda Fabia combi III 1,0 TSI (rok výroby 2019) // 1x Škoda Fabia combi III 1,0 TSI (rok výroby 2020). Dohoda bude uzavřena na dobu od 1.5.2023 do 30.4.2025, s platností od podpisu poslední smluvní stranou a zveřejněním v registru smluv. Předpokládaná výše v součtu dílčích plnění na základě výzev k plnění (objednávek) je do 600.000,- Kč včetně DPH. Tato částka může být však i nižší, bez závazků ji naplnit, bude záviset od konkrétních dílčích plnění na základě skutečné potřeby dodání služby. Součástí tohoto výběrového řízení je příloha - tabulky (cenový koš vybraných úkonů, náhradních dílů včetně práce). Tabulky vyplňte a vložte jako přílohu Vaší nabídky. Nevyplnění položky je nesplnění zadaných podmínek. Ceny uvedené v tabulkách budou uvedeny v ceníku služeb, který bude přílohovou součástí dohody. Cena služby nesmí být vyšší a současně výrazně nižší než je v místě a čase obvyklé a musí být dodržena po celou dobu trvání rámcové dohody. V nabídce uveďte % slevy ceny za náhradní díly výrobce vozidel značky Škoda a Volkswagen z oficiálního ceníku, které nejsou uvedeny v cenovém koši, sleva bude poskytována zhotovitelem po celou dobu trvání smluvního stavu. Zhotovitel musí mít přístup k databázi ND výrobce vozidel značky Škoda a Volkswagen, používat pouze technologie schválené výrobci vozidel těchto značek, přístup do servisní dokumentace výrobce vozidel (např. erWin, RESERVE, apod.), nesmí dojít k porušení záručních podmínek stanovených výrobcem. Kritériem hodnocení bude nejnižší nabídková cena za splnění všech parametrů v zadání této VZ v poměru 95% (cenový koš 95% + cena za 1 normohodinu práce 5%) a 5% (procentuální sleva na náhradní díly v cenovém koši nezahrnuté). Místem předání a převzetí vozidel bude provozovna dodavatele. Součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných základních kvalifikačních předpokladů - kvalifikace dle § 74 odst. 1, písm. a) až e) ZZVZ - možný vzor uveden v příloze (čestné prohlášení) této VZMR nebo sken či kopii platného výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů vygenerovaný informačním systémem o veřejných zakázkách, oba dokumenty ne starší než 3 měsíce. Dále součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných profesních předpokladů dle § 77 odst. 1 ZZVZ - platný výpis z obchodního rejstříku (sken či kopie) pokud je dodavatel v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán a doložení dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ - doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ ve formě ověřené kopie či skenu, oba dokumenty ne starší než 3 měsíce. Bez těchto dokumentů je nabídka nepřijatelná. Součástí zadávací dokumentace je návrh "dohody", který vyplňte (vyplňte žlutá pole), vytiskněte, podepište, opatřete otiskem svého razítka a ve skenu vložte do Vaší nabídky. Takto nevyplněný a nepodepsaný návrh "dohody" dodavatelem je nesplnění zadání VZ. Zadavatel si vyhrazuje provádět formální úpravy "dohody" do jejího konečného znění před potvrzením oběma stranami. Proces výběrového řízení se až do okamžiku uzavření smluvního vztahu řídí Všeobecnými obchodními podmínkami MO pro elektronické tržiště 10.3. Stížnosti a námitky účastník zadávacího řízení může z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami podat ve lhůtě 3 pracovních dnů, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocování VZ ve lhůtě 3 pracovních dnů, která se počítá ode dne vyhodnocení VZ, zadavateli VZ. Zadavatel VZ rozhodne ve lhůtě 3 pracovních dnů od doručení. Povinnost vítěze mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba za uskutečněná dílčí plnění "dohody". Kontaktní osoby: Ing. Novotný, tel. 973 403 055 // p. Žabková, tel. 973 403 056, mobil 702 011 452.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    18.04.2023