Veřená zakázka

Provádění laboratorních zkoušek obuvnických, rukavičkářských materiálů a výrobků

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Výzkum a vývoj
CPV kódy:
71610000-7 - Testování a analýza složení a čistoty
Popis:

Provádění laboratorních zkoušek obuvnických, rukavičkářských materiálů a výrobků uvedených v příloze 1. S vítězem bude uzavřena rámcová dohoda, jejíž nedílnou součástí bude příloha s nabídnutými cenami za jednotlivé zkoušky. Tyto ceny budou platné po dobu trvání rámcové dohody. Jednotlivé zkoušky budou objednávány dle potřeb zadavatele, četnost a množství zkoušek bude podléhat konkrétním výzvám k poskytnutí plnění. Kontaktní osoba vč. telefonu: Ing. Jitka Navrátilová, tel.: +420973443520 Podmínky pro způsobilost dodavatele: a) Požadujeme vložení čestného prohlášení zhotovitele, že se na jeho osobu nebo na plnění, které je jím nabízeno, nevztahují mezinárodní sankce. Vzor čestného prohlášení je přílohou zadávací dokumentace. b) zkušební laboratoř musí být akreditována Českým institutem pro akreditaci, o.p.s. dle ČSN EN ISO/IEC 17025. Laboratorní zkoušky musí být provedeny jako akreditované (mimo zkoušky pod pořadovým číslem 155 až 165, označené jako „Neakreditovaná zkouška“). Dodavatel je v souladu s ČSN EN ISO/IEC 17025 oprávněn zadat zkoušku, kterou není sám schopen provést, jinému subjektu. Tímto subjektem musí být výhradně akreditovaná zkušební laboratoř, která má tyto zkoušky akreditované; c) splnění kvalifikačních požadavků doložte v elektronickém nástroji NEN formou čestného prohlášení o tom, že laboratoř je pro provedení zkoušek akreditována; d) u zkoušek řešených subdodavatelsky, musí být v nabídce uveden subjekt, který bude zkoušku provádět, včetně IČ. V případě akreditovaných zkoušek, je zadavatel v rámci výzvy k poskytnutí plnění oprávněn po dohodě s dodavatelem zadat do výzvy k poskytnutí plnění provedení zkoušky jako neakreditované, pokud je k tomu objektivní důvod. Dodavatel garantuje, že cena za neakreditované provedení zkoušky nepřesáhne cenu uvedenou v příloze za provedení akreditované zkoušky. V průběhu trvání rámcové dohody je možné rozšířit seznam prováděných zkoušek o provedení jiných zkoušek dle požadavků objednatele. Cenu za provedení jiné zkoušky sdělí poskytovatel objednateli na základě dotazu objednatele. K rozšíření seznamu zkoušek o jinou zkoušku bude mezi smluvními stranami uzavřen písemný dodatek ke smlouvě. Protokol o zkoušce bude doručen elektronicky na e-mailovou adresu: navratilovaj@army.cz a následně zaslán poštou na adresu objednatele VZ 551220, Štefánikova 53, 662 10 Brno. V případě zkoušení plošných materiálů bude u originálu protokolu přiložen zapečetěný vzorek zkoušeného materiálu (orientačně o rozměru formátu A7).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    15.12.2023