Veřená zakázka

Pronájem čtyřbarevného reprodukčního stroje digitálního tisku

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50310000-1 - Opravy a údržba kancelářských strojů
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je pronájem čtyřbarevného reprodukčního stroje digitálního tisku, včetně dokončovací stanice, k zabezpečení operativního tisku a zabezpečení výroby tiskových produktů pro všechny složky MO, GŠ a AČR. Cílem je zabezpečení nájmu nového, nebo repasovaného, případně zánovního reprodukčního stroje barevného digitálního tisku, včetně dokončovací stanice. Požadujeme zabezpečení nájmu reprodukčního stroje včetně poskytování služeb (servisu) a dodávek souvisejících s udržováním plné funkčnosti reprodukčního stroje (především tonerů, stěrek, odpadních nádobek, spon do sešívaček a dalšího spotřebního materiálu nezbytného pro řádný provoz stroje), poskytnutí náhradního plnění a provedení seznámení obsluhy strojů v rozsahu nezbytném k jejich užívání. Nájmem požadované techniky chceme zabezpečit výrobu tiskových materiálů, jako jsou vizitky, pozvánky, minutovníky, ale taky větší věci charakteru brožurek, plakátů, letáků, skládaček, volné listy, pamětní listy, diplomy nebo čestná uznání. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Nájemce je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Pronajímatel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení nájemci. Nájemce neposkytuje zálohové platby. Kontrola počtu dodaných kusů a jejich stavu bude provedena na místě plnění při převzetí. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady pronajímatele včetně zabezpečení dopravy předmětu nájmu do místa plnění dle čl. IV odst. 4.2 návrhu Nájemní smlouvy a z místa plnění a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. 5.1. Kritéria hodnocení Zadavatel bude hodnotit pouze nabídku dodavatelů, které splňují kvalifikační požadavky uvedené v bodě 3. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. 5.1.1 Nabídkovou cenu požadujeme stanovit jako součet: a. Měsíční ceny nájmu stroje stanoveného pevnou částkou (s rozkladem měsíčního nájmu za stroj) b. Cena za garantované počty - cena za 40 000 průjezdů (kliků) v měsíci za barevný tisk , cena za 20 000 průjezdů (kliků) v měsíci za černobílý tisk c. Cena za 1 klik nad garantované počty (tj. cena za každý jeden klik u stroje nad garantované počty) stanovená jako součet ceny 1 kliku od 40 001 průjezdu barevného tisku, cena 1 kliku od 20 001 průjezdu černobílého tisku Do cen pronájmu tiskového stroje zahrnout veškeré náklady tj. mj. náklady na komplexní servisní údržbu, opravy a úpravy stroje (software i hardware), servisní zásah, náklady na spotřební materiál (především tonery, stěrky, odpadní nádoby, spony do sešívaček a další spotřební materiál nezbytný pro provoz stroje). Pokud jde o spotřebu spon a s ním spojené náklady na spony do sešívaček, do ceny zahrnout náklady za 40 000 ks spon do sešívaček (předpokládaná měsíční spotřeba činí cca 4 000 ks). V případě překročení stanoveného počtu ks spon nájemce doplní spony do sešívaček i nad stanovená maxima. Spony do sešívaček musí být vždy cenou v místě a čase obvyklou. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí dodavatel doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 návrhu smlouvy „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.06.2022