Veřená zakázka

Produktová podpora SW ALVAO a úpravy SW dle zadavatele – II.

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
72222300-0 - Služby informačních technologií
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je možnost stahovat a používat nové verze softwarových produktů ALVAO Service Desk 11 pro 16 000 uživatelů, ALVAO Service Desk External 11 pro 16 řešitelů a Module ALVAO Outlook Add-in 11 pro 16 000 uživatelů (dále jen „SW ALVAO“) a možnost nahlášení výskytu chyb, poruch či selhání (dále jen „závada“) SW ALVAO prostřednictvím service desk dodavatele (dále jen „produktová podpora“) a dále poskytnutí individuálně hrazených prací a služeb dle požadavků zadavatele (dále jen „služby na objednávku“). Služby produktové podpory SW ALVAO spočívají zejména v zajištění: a) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO včetně změněné nebo nové dokumentace, b) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO dle aktuálního vývoje nových verzí prostředí operačního systému a aplikací a technologií společnosti Microsoft, c) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO dle změn v legislativě České republiky (aplikace změn do verzí zajistí dodavatel nových verzí), d) přístupu do service desk dodavatele z důvodů nahlášení závad, klasifikace kategorie závad, možnosti změny kategorie závad, evidence závad, sledování navržených postupů řešení závad a sledování průběhu řešení závad. Poskytnutí služeb na objednávku spočívá např. v: a) analýze požadovaných prací a služeb, b) změnách realizovaných na základě analýzy provedené dle předchozího bodu (např. zpracování dopadů změny vazeb organizační struktury), c) změně číselníků, programových změn aplikačního vybavení, d) změně vazeb organizační struktury, e) transformaci a migraci dat v databázi, které není možné realizovat z uživatelského prostředí části SW ALVAO, (služby produktové podpory a služby na objednávku dále společně jen jako „služby“). Služby na objednávku budou poskytovány na základě požadavků zadavatele v maximálním rozsahu 100 člověkodnů, kdy jedním (1) člověkodnem se rozumí 8 hodin práce jednoho člověka. Způsob poskytování výše uvedených služeb, tj. produktové podpory a služeb na objednávku je blíže specifikován ve Smlouvě o poskytování služeb, která tvoří Přílohu č. 1 ZD.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    03.05.2023