Veřená zakázka

Prodloužení chodníku k autobusové zastávce Dolu Staříč – TDI a BOZP

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Moravskoslezský kraj
Kategorie:
OstatníStavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Ostatní
Stavebnictví a související činnosti ->  Projektové, architektonické a související činnosti
CPV kódy:
71000000-8 - Architektonické, stavební, technické a inspekční služby,
71315400-3 - Stavební dozor,
71317200-5 - Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví
Popis:

Předmětem tohoto výběrového řízení je činnost technického dozoru investora a činnost koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „TDI“ a „BOZP“).
Plnění veřejné zakázky může být realizováno jednou osobou.
Vítěz veřejné zakázky bude na základě smlouvy pro zadavatele vykonávat činnosti občasného technického dozoru investora v rámci projektu „Prodloužení chodníku k autobusové zastávce dolů Staříč – TDI a BOZP“ (dále také jen „stavba“), v rozsahu: 3x týdně, a to: 2x týdně 3 hodiny/den a 1x týdně 4 hodiny/den (v kontrolní den), a činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v rozsahu 2 hodiny týdně.
Přesné a podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky je specifikováno v projektové dokumentaci a v soupisu prací a výkonů (výkaz výměr), které jsou přílohou tohoto dokumentu a nedílnou součástí zadávací dokumentace.
TDI NA STAVBĚ:
Dodavatel se při výkonu funkce technického dozoru investora (TDI) zavazuje provádět kontrolu budované stavby tak, aby byly dodržovány technické podmínky realizace stavby, aby byl dodržen rozpočet a termíny stavby, jakož i platné právní předpisy a další zadavatelem stanovené požadavky.
VÝKON KOORDINÁTORA BOZP:
Dodavatel se zavazuje pro zadavatele zajistit činnost koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi ve smyslu zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, v platném a účinném znění, a nařízením vlády č. 591/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Při zajišťování činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci se dodavatel zavazuje zajišťovat zejména níže uvedené činnosti.
Více v podrobnostech zadávací dokumentace.

Projekt bude spolufinancován z prostředků Evropské unie, v rámci Integrovaného regionálního operačního programu 2021 – 2027, Výzva č. 60 – Doprava (CLLD)

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    31.05.2024
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    12.06.2024