Veřená zakázka
Příprava, zajištění a organizace Svatomartinské konference
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí kompletních služeb a servisu spojených s přípravou, zajištěním a organizací řádného průběhu Svatomartinské konference (dále jen „konference“), která se uskuteční v sídle zadavatele v Brně, a společenského večera v prostorech Dvorany rektorátu VUT – provozovatel Vysoké učení technické v Brně, Antonínská 548/1, 602 00 Brno, kde budou poskytovány gastronomické služby, a po celou dobu konání bude zajištěn reprodukovaný (podkresový) hudební doprovod přiměřený charakteru této společenské události (dále jen „Galavečer“). Předmětem veřejné zakázky je zejména: a) zajištění elektronické registrace účastníků konference, výběr účastnického konferenčního poplatku; b) organizace konference; c) zajištění tlumočení; d) pořízení fotodokumentace; e) cateringové služby; f) příprava a zajištění prostoru pro konání Galavečera; g) ubytovací služby pro vybrané přednášející a přeprava vybraných přednášejících na místo konání a zpět. Zadavatel předpokládá následující počty účastníků konference: a) přepokládaný počet účastníků konference je 150 osob; b) předpokládaný rozsah ubytovacích služeb pro 10 přednášejících v 10 samostatných pokojích v rámci jednoho hotelu a předpokládaný rozsah přepravy na místo konání a zpět pro 5 přednášejících. Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou specifikovány ve Výzvě k podání nabídek ze dme 12. 6. 2025 a jejich přílohách.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:30.06.2025