Veřená zakázka
Příprava, organizace a zajištění SVATOMARTINSKÉ KONFERENCE
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí kompletních služeb a servisu spojených s přípravou a organizací Svatomartinské konference (dále jen „konference“), která se uskuteční v sídle zadavatele v Brně, a služeb souvisejících s řádným průběhem konference a společenského večera v prostorech Uměleckoprůmyslového muzea, Husova 536/14, 662 26 Brno (dále jen „Galavečer“). Konferencí se rozumí reprezentativní, tradiční mezinárodní konference, pořádaná Sekcí hospodářské soutěže zadavatele, na které se pravidelně setkávají a přednášejí odborníci mezinárodní prestiže z akademické sféry, advokátních kanceláří, zahraničních soutěžních úřadů nebo jiných významných institucí. Jejím zaměřením jsou zejména aktuální trendy v soutěžním právu. Předmětem veřejné zakázky je tedy zejména: a) zajištění elektronické registrace účastníků konference, výběr konferenčního poplatku; b) organizace konference, zajištění konferenčních materiálů; c) zajištění tlumočení; d) fotografické služby; e) cateringové služby; f) příprava a zajištění prostoru pro konání Galavečera a g) ubytovací služby pro vybrané přednášející a přeprava vybraných přednášejících na místo konání a zpět. Zadavatel předpokládá následující počty účastníků konference: a) přepokládaný počet účastníků konference je 150 osob, b) předpokládaný rozsah ubytovacích služeb pro 5 přednášejících v 5 samostatných pokojích a předpokládaný rozsah přepravy na místo konání a zpět pro 5 přednášejících. Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou specifikovány v přílohách Výzvy k podání nabídek ze dne 26.8.2022.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:08.09.2022