Veřená zakázka
Prezentace evropských fondů na vybraném hudebním festivalu
Předmětem plnění této veřejné zakázky je návrh, vytvoření a realizace konceptu přímé komunikace pro efektivní medializaci fondů EU v cílové skupině mladých lidí do 35 let. Součástí plnění bude i návrh a realizace evaluace této komunikační aktivity. Koncept včetně dodavatelem vytvořené aktivizační aktivity bude realizován na vybraném outdoorovém hudebním festivalu pořádaném od června do září roku 2016 v České republice mimo hlavní město Praha a s minimální účastí 15 000 účastníků (celkem za akci v roce 2015 nebo 2014 za celou dobu jejího konání). Hlavním cílem komunikace je připomenout / představit návštěvníkům festivalu, že i v jejich okolí se realizovala řada projektů podpořených z fondů EU, které mají každodenní pozitivní dopad na jejich životy a to zábavnou a nenásilnou formou.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:30.03.2017