Veřená zakázka

Přeprava obrněného transportéru BTR-152 z Moldavska do VTM Lešany

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
OstatníAuto-moto, doprava
Auto-moto, doprava ->  Přeprava a související služby
Auto-moto, doprava ->  Ostatní
CPV kódy:
60100000-9 - Služby silniční dopravy
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je mezinárodní silniční přeprava muzejního exponátu, obrněného transportéru BTR-152 z Vojenského muzea v Kišiněvě (Moldavsko) do Vojenského technického muzea Lešany (dále jen „přeprava“) dle „Specifikace přepravované techniky“ uvedené v příloze č. 1 návrhu smlouvy, která je přílohou této výzvy a jeho dodání zadavateli do místa plnění dle čl. V odst. 5.2 písmeno b) návrhu smlouvy. Zadavatel požaduje pojištění přepravované techniky na částku 500.000,- Kč. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh smlouvy“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka“. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Zadavatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Přepravce je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení zadavateli. Zadavatel neposkytuje zálohové platby. Kontrola splnění předmětu zakázky bude provedena na místě plnění při převzetí služby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady přepravce a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Doba a místo plnění veřejné zakázky Doba plnění veřejné zakázky je: dodání zboží nejpozději do 19. září 2025 Místo nakládky: Moldávie - Kišiněv, Military muzeum, Tighina Street 47 GPS: 47°0160147´´N, 28°8402886´´E, Místo vykládky: Česká republika – LEŠANY – Vojenské technické muzeum Lešany, GPS: 49°5117971´´N, 14°3238422´´E; Požadavky na kvalifikaci a) Dodavatel musí mít k předmětu veřejné zakázky oprávnění k podnikání a musí splňovat: profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 a technickou kvalifikaci dle § 79 odst. 2 písm. e) zák. č. 134/2016 Sb. (popis technického vybavení), za podmínek pravosti a stáří dokumentů podle § 86 odst. 5 zák. č. 134/2016 Sb.; b) Dodavatel v nabídce doloží kopii dokumentu licence pro mezinárodní přepravu nákladů nad 3,5 t platnou minimálně do konce prosince 2025; c) Dodavatel v nabídce doloží kopii dokumentu o pojištění přepravovaných nákladů s limitem min. 500.000,- Kč platnou minimálně do konce října 2025; Ostatní požadavky k realizaci veřejné zakázky: d) Dodavatel v nabídce předloží návrh trasy a předpokládaný časový harmonogram přepravy; e) Techniku je nutné přepravovat na zakrytém vozidle. Nakládka a vykládka je nutná jeřábem. V místě nakládky jeřáb zajistí dodavatel, v místě vykládky zajistí jeřáb objednatel. f) Dodavatel bude informovat objednatele o datu nakládky nejméně 10 dnů před plánovaným termínem nakládky. g) Dodavatel bude koordinovat termín nakládky s kontaktní osobou pro nakládku: pplk Ing. Martin Kania (Vojenský a letecký přidělenec), tel.: +373 612 35 555, email: dao.chisinau@mod.gov.cz h) Přeprava se uskuteční bez doprovodu. Případné změny trasy a harmonogramu přepravy způsobené dopravní situací podléhají oznámení kontaktní osobě pro věci technické a dispečerovi OVD ALog; i) Dodavatel bude mít ve smlouvě stanovenou povinnost hlásit dosažení místa nakládky a hlášení o dosažení kontrolních bodů při přepravě a to překročení SH Moldávie/Rumunska a ostatních zemí podle harmonogramu přepravy a SH ČR (telefonní čísla jsou uvedena ve smlouvě); Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí dodavatel doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné z

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    15.08.2025