Veřená zakázka
PŘEDBĚŽNÁ TRŽNÍ KONZULTACE: Koučink a Leadership
Technologická agentura ČR připravuje rámcovou dohodu (RD) na vzdělávání zaměstnanců, která umožní flexibilní zajištění vzdělávacích a rozvojových služeb pro zaměstnance organizace v následujících 4 letech. Celková předpokládaná hodnota RD je 7 mil. Kč a její plnění bude realizováno prostřednictvím dílčích zakázek (minitendrů). Dílčí zakázky nebudou povinně nabídkové. Abychom zajistili co nejefektivnější a nejtransparentnější nastavení rámcové dohody, organizujeme předběžnou tržní konzultaci (PTK) ve formě individuálních konzultací, kde bychom s vámi rádi prodiskutovali parametry RD, její kvalifikační kritéria, cenové možnosti, témata a strukturu jednotlivých minitendrů. Rádi bychom vás proto pozvali k individuální konzultaci, během které se budeme věnovat klíčovým otázkám. Přivítáme vaše podněty a zkušenosti. Termín: 2. dubna 2025, 9:00–16:00 Délka schůzky: max. 1 hodina Účast: max. 3 osoby za subjekt Rezervace času ZDE Vzhledem k tomu, že cílem je naplnit kapacitu individuálních konzultací primárně na 2. dubna, prosíme o rezervaci termínu v tomto dni, pokud je to alespoň trochu možné. V případě, že by na vás již nezbyl volný čas, kontaktujte nás prosím nejpozději do 28. 3. do 12:00 na adrese jakub.pozarek@tacr.cz. Pro tyto situace máme připraveny alternativní termíny: 4. dubna od 9:00 do 12:00 9. dubna od 9:00 do 16:00
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:21.03.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:02.04.2025