Veřená zakázka

Pravidelné provozní revize, vnitřní revize, zkoušky těsnosti a tlakové zkoušky tlakových nádob stabilních v objektech KŘP Ústeckého kraje pro období 2019 - 2021

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
44615000-4 - Tlakové nádoby
Popis:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je poskytování služeb, kterými se rozumí práce a úkony na pravidelných provozních revizí, vnitřních revizí, zkoušek těsnosti a tlakové zkoušky tlakových nádob stabilních v objektech KŘP Ústeckého kraje v objektech KŘP Ústeckého kraje pro období 2019 - 2021 v souladu s vyhláškou ČÚBP č. 18/1979 Sb. a ČSN 69 0012. Poskytovatel služby je povinen vyhotovit zprávu o provedené revizi, která bude zpracována pro každou tlakovou nádobu KŘP Ústeckého kraje zvlášť a bude zaslána, jak v elektronické, tak písemné podobě na adresu příslušného objektu územního odboru/KŘP. Adresy příslušných územních odbor/KŘP jsou součástí krycích listů veřejné zakázky, které jsou přílohou č. 1 této výzvy. V revizní zprávě musí být uvedeno označení tlakové nádoby, její umístění a druh provedené revize. Veškeré zpracování dokumentace musí být provedeno v souladu s platnou legislativou a odbornými normami pouze osobou odborně způsobilou. Revize tlakových nádob budou provedeny dle harmonogramu revizí na jednotlivých ÚO/KŘP. Harmonogram je přílohou č. 2 této výzvy a bude součástí smlouvy s vybraným uchazečem. Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v příloze č. 1 této výzvy - krycí listy. Veřejná zakázka je rozdělena celkem na 8 částí. Jednotlivou částí veřejné zakázky se rozumí jednotlivé územní odbory a Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje. Jedná se tedy o Územní odobry Děčín, Louny, Litoměřice, Ústí nad Labem, Chomutov, Teplice, Most a objekt Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje. Zástupce zadavatele připouští rozdělení veřejné zakázky malého rozsahu rozsahu mezi více uchazečů. Tzn., že uchazeč může podat cenovou nabídku na 1 vybranou část nebo na všechny části dle rozdělení uvedeném v příloze č. 1 této výzvy. Předložení variant nabídky se nepřipouští. Doba plnění nastává od dne podpisu smlouvy o poskytnutí služby do 31. prosince 2021. Revize budou probíhat vždy po telefonické domlouvě s pověřeným pracovníkem příslušného územního odboru/KŘP(tato osoba bude uvedena ve smlouvě) a to v pracovních dnech v době od 8:00 - 15:00 hodin - pakliže nebude domluveno jinak. Vybraný uchazeč musí o prováděé revizi vždy kontaktovat příslušného pracovníka min. 2 pracovní dny předem. Nabídky, splňující zadávací podmínky, budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti s jediným hodnotícím kritériem, které je: nejnižší celková nabídková cena celkem včetně DPH uvedená v Kč za jednotlivou část - váha 100 %. Účastník je povinen nabídkovou cenu kalkulovat včetně nákladů na dopravu technika z a na místo provedení revize, za zpracování revizní zprávy dle příslušné normy a všech dalších vedlejších nákladů spojených s plněním veřejné zakázky. Nabídková cena je považována za cenu nejvýše přípustnou, nepřekročitelnou a musí být uvedena v CZK. Mimo předloženou částku za provedení revize nebudou účtovány žádné jiné náklady.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    13.05.2019