Veřená zakázka
Post Standard Support HW hlavních a záložních diskových polí
IT -> SW a Informační systémy
Služby spočívající v zajištění technické podpory a údržby hardwarových produktů výrobce DellEMC (maintenance) a sice pro produkty uvedené v příloze č. 1 a v rozsahu uvedeném níže. Zadavatel požaduje zajištění služeb technické podpory a údržby v plném rozsahu úrovně služeb poskytovaných výrobcem DellEMC Post Standard Support and 4-Hour 7x24 On-Site Service After Problem Diagnosis. Dále musí servisní podpora výrobce DellEMC obsahovat minimálně následující služby: • poskytování servisní podpory, včetně telefonické podpory v režimu 24x7, • vyslání technika a jeho zásah v sídle zadavatele na vyžádání pověřeného pracovníka (technický kontakt) zadavatele, • provedení servisního zásahu spočívajícího v odstranění závady a dodání nezbytných součástí dle níže uvedeného, přičemž závada musí být nahlášená zadavatelem na email dodavatele pro hlášení závad a/nebo na telefonní číslo dodavatele pro hlášení závad. Tyto kontaktní údaje budou uvedeny ve smlouvě. • Rozsah a délka služby musí být ověřitelná na veřejně dostupném webu výrobce DellEMC
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:24.05.2022