Veřená zakázka
Poskytovatel IT služeb
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem plnění je Podpora a řešení služeb v oblastech REAKTIVNÍ PODPORA – řešení incidentů; HOT-LINE PODPORA - telefonické poradenství a další služby po telefonu; PROAKTIVNÍ PODPORA – změnové a rozvojové požadavky; STRATEGICKÁ A PROCESNÍ PODPORA - oblasti : Strategie ICT, Bezpečnost, Procesní podpora na dobu 2 let. Popis smluvního plnění je součástí příloh popisujících spravované prostředí, kompetence požadované po dodavateli a smluvní závazky z toho vyplývající.
Incidenty budou hlášeny do helpdeskového systému dodavatele (důvodem je funkčnost helpdesku i v případě výpadku služeb u zadavatele) a tam zpracovány se zajištěním možnosti využít obousměrné vazby na vlastní helpdeskový systém zadavatele.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:22.12.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:08.01.2024