Veřená zakázka
Poskytování systémové a servisní podpory Blue Coat ProxySG
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem veřejné zakázky je poskytování systémové a servisní podpory zařízení Blue Coat ProxySG zahrnující zejména: a) služby systémové podpory Servisovaných zařízení dle odst. 2.2.1. Smlouvy, b) zabezpečení hot-line pohotovosti v režimu 365 dnů v roce (resp. 366 dnů v přestupném roce) 24 hodin denně pro ohlašování požadavků Objednatele, c) profylaktická a preventivní opatření na Servisovaných zařízeních, d) zpracování a vedení kompletní servisní dokumentace, zálohování konfigurace, e) začlenění serverů, diskových polí, prvků WAN a LAN sítí, firewallů do dohledového systému Poskytovatele a jeho zprostředkování na počítačích Objednatele vč. provedení cable managmentu současných a nově přidaných HW, f) řešení Konfiguračních a Konzultačních požadavků dle odst. 2.2.7. Smlouvy. Podrobná specifikace a parametry poptávaných služeb jsou uvedeny v závazném návrhu Smlouvy o poskytování systémové a servisní podpory Blue Coat ProxySG, který tvoří Přílohu č. 2 této Výzvy.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:10.05.2023