Veřená zakázka

Poskytování servisních služeb a provoz telefonní ústředny

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklidStavebnictví a související činnostiAuto-moto, doprava
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
Auto-moto, doprava ->  Náhradní díly a spotřební materiál
Auto-moto, doprava ->  Servisní služby Opravy, revize a servis
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba budov
CPV kódy:
50000000-5 - Opravy a údržba
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky (dále jen „veřejná zakázka“) je zajištění kompletních servisních služeb hlavního telefonního systému Magistrátu hlavního města Prahy a zařízení v Pražském kontaktním centru, včetně poskytování služeb evidence a správy koncových zařízení, a to na základě smlouvy o poskytování servisních služeb, uzavřené s vybraným dodavatelem na dobu 4 let, nebo do vyčerpání finančního limitu smlouvy. Pravidelné měsíční služby budou obsahovat: • servis na hlavním telefonním systému, • servis pro zařízení v PKC, • On-Site technika (OST) - dedikovaný technik zajišťující komplexní služby na komunikačním systému, • evidenci a správu koncových zařízení, • jednorázové požadavky zadavatele - ad-hoc činnosti související s opravami nebo rozšířeními vnitřního telefonního metalického vedení, montáž/demontáž koncových zařízení (telefonní přístroje, fax, dveřník, modem, apod.).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    28.08.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    29.09.2023