Veřená zakázka
Poskytování servisních služeb a provoz telefonní ústředny
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Auto-moto, doprava -> Náhradní díly a spotřební materiál
Auto-moto, doprava -> Servisní služby Opravy, revize a servis,
Správa a údržba, úklid -> Správa a údržba budov
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále jen „veřejná zakázka“) je zajištění kompletních servisních služeb hlavního telefonního systému Magistrátu hlavního města Prahy a zařízení v Pražském kontaktním centru, včetně poskytování služeb evidence a správy koncových zařízení, a to na základě smlouvy o poskytování servisních služeb, uzavřené s vybraným dodavatelem na dobu 4 let, nebo do vyčerpání finančního limitu smlouvy. Pravidelné měsíční služby budou obsahovat: • servis na hlavním telefonním systému, • servis pro zařízení v PKC, • On-Site technika (OST) - dedikovaný technik zajišťující komplexní služby na komunikačním systému, • evidenci a správu koncových zařízení, • jednorázové požadavky zadavatele - ad-hoc činnosti související s opravami nebo rozšířeními vnitřního telefonního metalického vedení, montáž/demontáž koncových zařízení (telefonní přístroje, fax, dveřník, modem, apod.).
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:28.08.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:29.09.2023