Veřená zakázka

Poskytnutí software Adobe Creative Cloud ALL APPS TEAM GOV, CZ/ML – licence na 24 měsíců

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
48810000-9 - Informační systémy
Popis:

Předmětem plnění ze strany poskytovatele podle této smlouvy je poskytnutí objednateli: SW sada Adobe Creative Cloud TEAM verze CC 2021 pro státní správu, nová licence na 24 měsíců (časově omezené licence, s doplňkovými online službami) - kompletní sada všech produktů aktuální verze Adobe CC 2021 v multijazyčné verzi (včetně češtiny) - on-line služby Adobe CC, včetně prostoru pro sdílení dat, synchronizaci a archivaci - sada fontů Typekit (s fonty pro web a PC) - přístup k administrátorské konzoli pro správu licencí a přiřazování uživatelům - možnost druhé instalace na služební notebook - poskytnout 14 licencí s právem využívání na dobu určenou v čl. VI, odst. 6.1 návrhu Smlouvy - poskytování opravných balíčků a nových verzí software po dobu určenou v čl. VI, odst. 6.1 návrhu Smlouvy K této nabídce podávané v rámci veřejné zakázky malého rozsahu musí být připojena a vyplněna příloha „Návrh smlouvy“ včetně Závazné cenové nabídky uvedené v příloze č. 1 návrhu smlouvy. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Zadavatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Poskytovatel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení Zadavateli. Zadavatel neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti provedení služby bude provedena na místě plnění při převzetí služby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady poskytovatele a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Doba a místo plnění veřejné zakázky a) Poskytovatel se zavazuje provádět službu dle čl. III odst. 3.1 návrhu Smlouvy po dobu 24 měsíců od data podpisu Předávacího protokolu nabyvatelem. b) Dle čl. III návrhu Smlouvy se poskytovatel zavazuje poskytnout 14 licencí nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne nabytí účinnosti Smlouvy. Místo plnění veřejné zakázky: Vojenský historický ústav Praha, Rooseveltova 620/23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč. Doprava do areálu je možná jen s vozidly, jejichž výška nepřesahuje 3,2 m. (GPS: 50.1038156N, 14.4003233E) Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu. V případě, že nabídková cena uvedená v návrhu smlouvy, bude podepsána jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Poskytovatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace poskytovatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od poskytovatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s poskytovatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí poskytovatele v zadávacím řízení jdou k tíži poskytovatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    25.02.2021