Veřená zakázka

Poskytnutí Podpory Call Centra 2

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
72253200-5 - Systémová podpora
Popis:

Zadávací dokumentace k zakázce „Poskytnutí Podpory Call Centra 2" Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 Předmět - popis Podpora Call centrum Specifikace: Podrobná specifikace plnění se nachází v příloze číslo 1, 2 a 3 této zadávací dokumentace. Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN, včetně vyplněné přílohy číslo 2 Termín pro podání nabídky: do 17. 8. 2024 10:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Součástí nabídky musí být vyplněná příloha číslo 2. Termín dodání služby: Dodání služby na 3 měsíce (1. 10. – 31. 12. 2024) Cena: maximální cena je stanovena na 57 500,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Sankce: Viz příloha čísla 2. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    17.09.2024