Veřená zakázka

Posilování sociálního dialogu zvyšováním úrovně kolektivního vyjednávání zástupců zaměstnanců a zaměstnavatelů v zemědělství

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Sociální služby
CPV kódy:
98000000-3 - Jiné služby pro veřejnost, sociální služby a služby jednotlivcům
Popis:

Součástí předmětu plnění je komplexní organizační zajištění seminářů včetně lektorských sužeb a organizační zajištění kulatých stolů. Jedná se o organizaci 48 odborných seminářů včetně lektorských služeb (20 účastníků na 1 seminář, 1 den, 8 hodin/60 min.) a organizaci 4 kulatých stolů (40 účastníků na jeden kulatý stůl, 1 den, 4 hodiny/ 60 min.).

Cílovou skupinou jsou sociální partneři, odborové organizace a organizace zaměstnavatelů v zemědělství. Vzdělávací aktivity budou zaměřeny na doplňování a zvyšování znalostí v oblasti sociálního dialogu, s cílem připravit zástupce cílové skupiny na kvalitní, strukturovaný sociální dialog k dosažení lepších pracovních podmínek a větší sociální soudržnosti.

Vzdělávací aktivity budou vedeny interaktivní formou, zaměřené na praktické využití získaných informací při kolektivním vyjednávání, zejména na podnikové úrovni.

Zadavatel k organizaci seminářů požaduje splnění těchto podmínek:

a) zabezpečení lektorských služeb

b) pronájem prostor vhodných pro pořádání akcí (např. konferenční sály apod.) odpovídající počtu účastníků konkrétní akce

c) zajištění občerstvení účastníků (nápoje, hlavní jídlo, občerstvení)

d) zajištění technického vybavení (dataprojektor, SW pro účely promítání prezentací atp.)

e) zajištění přítomnosti osoby zastupující poskytovatele, která je odpovědná za realizaci akce, a to na každém organizovaném semináři

f) zajištění realizace zakázky v souladu s aktuálně platným zněním pravidel pro publicitu OP LZZ (metodický pokyn D4 Manuál pro publicitu, ke stažení na: http://www.esfcr.cz/folder/4771/).

Zadavatel k organizaci kulatých stolu požaduje splnění těchto podmínek:

a) pronájem prostor vhodných pro pořádání akcí (např. konferenční sály apod.) odpovídající počtu účastníků

b) zajištění občerstvení účastníků (nápoje, hlavní jídlo, občerstvení)

c) zajištění technického vybavení (dataprojektor, SW pro účely promítání prezentací atp.)

d) zajištění přítomnosti osoby zastupující poskytovatele, která je odpovědná za realizaci akce, a to na každém organizovaném kulatém stolu

e)zajištění realizace zakázky v souladu s aktuálně platným zněním pravidel pro publicitu OP LZZ (metodický pokyn D4 Manuál pro publicitu, ke stažení na: http://www.esfcr.cz/folder/4771/).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    08.04.2014
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    18.04.2014