Veřená zakázka

Posílení zdegradovaných trámů mostu VS-05-ROM II

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Zlínský kraj
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Ostatní
CPV kódy:
45111000-8 - Demolice, příprava staveniště a odklizovací práce
Popis:

Popis veřejné zakázky:
Statické zajištění NK mostu je navrženo pomocí 6 ocelových nosníků profilu IPN 400, ocel S235 kotvených do úložného prahu spodní stavby mostu.
Napojení vozovky v místě retardéru nebude měnit současné výškové ani šířkové uspořádání komunikace.
V průběhu provádění statického zajištění trámové konstrukce bude silniční provoz přes most částečně omezen. Omezení provozu je vyvoláno stavebními úpravami chodníkového retardéru za mostem. Dále je vhodné omezit provoz na jeden zatěžovací pruh i při provádění statického zajištění trámové konstrukce. Provoz na MK se bude řídit dopravním značením.
Situaci dopravního značení a informativní cedule se zákazem vstupu zajistí zhotovitel stavby (zhotovitel statického zajištění).
Provizorní oprava NK mostu pomocí ocelových profilů:
Statické zajištění trámového mostu, bude provedeno pomocí ocel. profilů IPN 400. Tyto profily budou tvořit ztužující nosníky kotvené do žb. úložného prahu pomocí šroubu vlepených na epoxidovou maltu. Celkem bude osazeno 6 nosníků IPN 400, v každé mezeře mezi pojížděnými žb. trámy. Veškeré rozměry ocel. prvků jsou pouze orientační, nutno upravit dle skutečnosti na místě stavby. Vzniklé nepřesnosti mezi ocelovým nosníkem a podhledem žb. desky je nutno „vyklínovat“ plast maltou. Před osazením budou nosníky navařeny na kotevní plotnu o rozměrech 500/400/20 mm. Připojení nosníku k plotně bude provedeno pomocí koutového svaru a5 po obvodu nosníku. Kotevní plotna bude se stávající konstrukcí spojena pomocí 6 šroubů – záv. tyčí ø 24 mm. Kotevní šrouby budou vlepeny na hl. min. 250 mm.
Rozmístění šroubů je zřejmé z projektové dokumentace.
Protikorozní ochrana všech ocelových prvků bude provedena podle TKP 19. b – protikorozní ochrana ocelových mostů a konstrukcí, na životnost 30 let.
Osazení ocelových nosníků bude probíhat z pomocné konstrukce umístěné u každé opěry.
Před osazením nosníku je nutné řádně připravit dotykovou plochu (zbavení nečistot, zbavení zdegradovaných částí betonu a omítky atd.), poté nanést potřebné množství vyrovnávající plast malty a následně nosník osadit pomocí hydraulického nebo mechanického zvedacího zařízení. Následně lze nosník zakotvit pomocí spoj. prvků. Příklad pomocné konstrukce je řešen ve výkresové části.
Pro zachování silničního provozu jsou stavební práce rozděleny na 2 ucelená stavební etapy.
Jednotlivé etapy stavebních prací rozdělují mostní konstrukci na poloviny se zachováním jízdního pruhu min. šířce 2,75m.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    26.04.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    10.05.2022