Veřená zakázka

Pořízení transportních plicních ventilátorů 2025

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Přístroje
CPV kódy:
33100000-1 - Zdravotnické přístroje
Popis:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka 5 ks transportních plicních ventilátorů pro umělou plicní ventilaci, vč. příslušenství do sanitních vozidel ZZS LK v rámci části A veřejné zakázky a 2 ks transportního plicního ventilátoru, vč. příslušenství do sanitních vozidel ZZS LK pro speciální indikované převozy, v rámci části B veřejné zakázky, (dále jen „ventilátory“). Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje jak dodávku ventilátorů, tak jejich dopravu, montáž a instalaci do vozidel, komplexní vyzkoušení funkčnosti přístrojů a uvedení do trvalého provozu. Rozdělení veřejné zakázky na části Část A – Transportní plicní ventilátory do vozidel RZP Část B – Transportní plicní ventilátory pro indikované převozy Obsah dodávky (pro obě části) Součástí dodávky jsou veškeré nezbytné komponenty jako kabeláž, hadice a filtry nutné pro provoz a ventilační okruhy pro děti a dospělé. Podrobný rozpis obsahu dodávky je uveden v příloze č. 3 – Formulář technické specifikace pro část A a v příloze č. 4 – Formulář technické specifikace pro část B. Servis a BTK po dobu záruční lhůty (pro obě části) Předmět veřejné zakázky zahrnuje také poskytování bezplatného servisu a BTK v intervalech určených výrobcem po dobu záruční lhůty, která začne běžet dnem kompletního předání celého předmětu plnění zadavateli. BTK bude zajišťováno pouze osobami k tomu oprávněnými dle § 45 zákona č. 375. Instruktáž obsluhy osobou k tomu oprávněnou pro část A i B Předmětem plnění je rovněž instruktáž personálu zadavatele zvlášť v rámci části A a části B, v počtu 5 osob, kteří budou kompetentní provádět uživatelské zaškolení dalších zaměstnanců pro správné užívání dodaného zboží, osobou k tomu oprávněnou v souladu s § 41 zákona 375, včetně vydání certifikátů o takovém školení jednotlivým zaměstnancům a vyhotovení protokolu o provedení instruktáže. Zadavatel si vyhrazuje právo proškolit menší nebo větší počet osob. Instruktáž bude provedena při předání zboží. Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v Příloze č. 3 – Formulář technické specifikace pro část A a v Příloze č. 4 – Formulář technické specifikace pro část B těchto ZP.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    07.08.2025
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    28.08.2025