Veřená zakázka
Pořízení přístrojové techniky a vybavení pracovišť navazující na UP - IX
Zdravotnictví, sociální služby -> Přístroje
Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 2 části v souladu s ustanovením § 35 ZZVZ, a to: ČÁST 1: Robotický operační systém včetně spotřebního materiálu k robotickému operačnímu systému (interní číslo VZ: 2023_017_01_00) ČÁST 2: Operační stůl pro robotickou chirurgii (interní číslo VZ: 2023_017_02_00) Předmětem veřejné zakázky pro část 1 je dodávka 1 ks robotického operačního systému dle kupní smlouvy a dále dodávky spotřebního materiálu k robotickému operačnímu systému na základě dílčích objednávek dle rámcové kupní smlouvy uzavřené na 4 roky. Podrobná technická specifikace je uvedena v příloze č. 1 a) – Technická specifikace pro část 1 a v příloze č. 2 – Spotřební materiál k robotickému operačnímu systému. Předmětem veřejné zakázky pro část 2 je dodávka 1 ks operačního stolu pro robotickou chirurgii, který bude kompatibilní a systémově propojitelný s dodaným robotickým operačním systémem pro zajištění vzájemné komunikace a synchronizace pohybů. Dodávka robotického operačního systému je předmětem části 1 této veřejné zakázky. Podrobná technická specifikace je uvedena v příloze č. 1 b) – Technická specifikace pro část 2. Přístroje i spotřební materiál musí splňovat minimální technické podmínky specifikované zadavatelem v technické specifikaci pro jednotlivé části veřejné zakázky. Pro části č. 1 a 2 platí, že v rámci technických parametrů uvedených v příloze č. 1 a) a b) a v příloze č. 2) zadávací dokumentace je u parametrů, které nejsou definovány max., min. či rozmezím, umožněna odchylka +- 10% od požadované pevné hodnoty. Součástí dodávky pro části část 1 a 2 je rovněž: - doprava, - montáž, - instalace, - zprovoznění, - instruktáž dle § 41 zákona č. 375/2022 Sb., o zdravotnických prostředcích a diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro, ve znění pozdějších předpisů (dále i jako ,,zákon o zdravotnických prostředcích“), - záruční servis v délce minimálně 24 měsíců, - předání dokladů, které se k dodanému zboží vztahují (dodací list nebo protokol o předání, návod k obsluze v českém jazyce /listinná verze nebo verze na CD nebo USB/, certifikát CE event. prohlášení o shodě podle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, protokol o instruktáži dle § 41 zákona č. 375/2022 Sb., o zdravotnických prostředcích a diagnostických zdravotních prostředcích in vitro, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky na spotřební materiál k robotickému operačnímu systému: • Součástí plnění veřejné zakázky je dodávání spotřebního materiálu na základě uzavřené rámcové kupní smlouvy dle podmínek rámcové kupní smlouvy. • Nabízený spotřební materiál musí být kompatibilní s dodaným přístrojem. • Spotřební materiál je závislý na výrobcem použitém řešení. • Množství v jednotlivých položkách uvedených v příloze č. 2 této zadávací dokumentace (Spotřební materiál k robotickému operačnímu systému) je orientační. Zadavatel je oprávněn určovat konkrétní množství a dobu plnění jednotlivých dílčích dodávek podle svých okamžitých, resp. aktuálních potřeb s ohledem na skladbu pacientů bez penalizace či jiného postihu ze strany vybraného dodavatele. Zadavatel požaduje dodávku nových přístrojů/nového zboží, nepřipouští možnost dodávky repasovaných přístrojů/repasovaného zboží.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:06.09.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:06.10.2023