Veřená zakázka

Pořízení podúrovňového soustruhu s úpravou haly - realizace

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
39300000-5 - Různé zařízení
Popis:

Účelem veřejné zakázky je rekonstrukce stávající haly určené pro soustružení železničních kolejových vozidel (dále jen „ŽKV“) a pro kolejovou váhu, spočívající zejména ve stavebních úpravách pro umístění nového podúrovňového soustruhu a jeho dodávka, a to dle Projektové dokumentace a dle společného povolení stavby. Provozovatelem stávajících dotčených staveb v lokalitě Brno - Maloměřice jsou České dráhy a.s., Oblastní centrum údržby (OCÚ) východ. Jedná se o realizaci stavebních prací a dodávku technologických zařízení dle Projektové dokumentace. Součástí veřejné zakázky je také zařízení staveniště, veškeré zkoušky, revize a doklady v českém jazyce, které jsou nezbytné pro předání díla a následné užívání díla, zábory, odvoz a likvidace či uložení veškerých odpadů vzniklých při plnění díla, uložení přebytečné zeminy a další činnosti nutné k řádnému provedení díla, především geodetické zaměření všech i zakrytých částí díla a řádné proškolení všech osob pohybujících se na staveništi a průběžný úklid stavby i příjezdu na staveniště. Smlouvu, resp. smlouvy na plnění předmětu veřejné zakázky dle § 124 ZZVZ zadavatel uzavře s vybraným dodavatelem. Vybraným dodavatelem se stane účastník zadávacího řízení, kterého zadavatel vybere na základě pravidel pro hodnocení nabídek uvedených v čl. 8 této ZD k uzavření smlouvy („vybraný dodavatel“) v souladu se ZZVZ a touto ZD. Závazný vzor smlouvy o dílo je nedílnou součástí této ZD jako její příloha č. 1, závazný vzor Smlouvy o poskytování služeb je nedílnou součástí této ZD jako její příloha č. 2. Součástí dodávky je také: 1. zajištění záručního a pozáručního servisu tohoto podúrovňového soustruhu dle plánu pravidelných prohlídek stanovených výrobcem zařízení po dobu 10 let. 2. odstraňování zjištěných závad a havárií a dodávka potřebných náhradních dílů.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    18.12.2024
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    28.01.2025