Veřená zakázka
Pořízení PC, notebooků, UPS, software aj. – skupina 26 II
IT -> HW a příslušenství
IT -> SW a Informační systémy
Energie -> Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika, Materiál, součástky a náhradní díly,
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Elektronika
30211400-5 - Počítačové konfigurace,
30213100-6 - Přenosné počítače,
31422000-0 - Jednotky bateriových zdrojů,
48624000-8 - Balík programů pro operační systém osobního počítače (PC)
Předmětem plnění se rozumí dodávka zařízení: Datastanice, Záložní zdroj UPS, Notebook, PC1 a PC2, Software – OS a kancelářské aplikace Součástí dodávky je rovněž instalace zařízení, jeho uvedení do provozu a dále: a)doprava zboží na místo plnění (dopravu do místa plnění zajišťuje na své náklady a nebezpečí prodávající), b)vybalení, kontrola a umístění přístroje do konkrétní místnosti v místě plnění, dle požadavku kupujícího - místnost plnění bude kupujícím upřesněna před realizací dodávky, c)zpracování a předání instrukcí a návodů k obsluze a údržbě zařízení (manuálů) v českém a/nebo anglickém jazyce dle podmínek uvedených v příloze č. 2 smlouvy - Technická specifikace, d)zaškolení obsluhy, e)předání prohlášení o shodě dodaného zboží se schválenými standardy, f)vypracování celkového sumáře dodaných položek, g)odvoz a likvidaci všech obalů a dalších materiálů použitých při plnění veřejné zakázky, v souladu s ustanoveními zákona 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, h)úklid prostor dotčených instalací přístrojů, i)bezodkladné a bezplatné odstranění závad reklamovaných v záruční lhůtě, j)závazek záručního servisu po dobu 24 měsíců, v případě dodávky softwaru pro ovládání a/anebo kalibraci zařízení jeho bezplatný upgrade po dobu 24 měsíců. Požadavek kupujícího na poskytnutí doby záruky, záručního servisu nebo rozšířeného upgrade softwaru bude uveden v příloze č. 2 smlouvy Technická specifikace jako další parametr, k)poskytnutí telefonické podpory kompetentním pracovníkem dodavatele pro řešení náhlých problémů s provozem přístroje v rámci záruční doby. Telefonická podpora je vyžadována minimálně v pracovních dnech v rozsahu 8 hod/den. Kontakt na telefonickou podporu je uveden v čl. I Smlouvy. l)zajištění zkušebního provozu v délce maximálně 30 kalendářních dní
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:23.01.2015
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:23.03.2015
-
calendar_todayTermín otevírání obálek:23.03.2015