Veřená zakázka
Podpora pro licence systémového SW – databáze
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem VZ je zajištění technické podpory k SW licencím, které MMR již vlastní (jedná se o databázové licence Oracle Database Enterprise Edition a navazující service packy) na období 5 let od účinnosti smlouvy na tuto VZ. Technická podpora bude obsahovat: • zajištění dostupnosti nových verzí software a možnost přechodu na vyšší verze či jiné platformy OS v ceně podpory (bez dalších poplatků), • zajištění dostupnosti servisních verzí pro udržení kroku s vývojem verzí hardware a operačního systému, • zajištění dostupnosti opravných service packů, patchů, hotfixů a bezpečnostních oprav vydaných výrobcem software, • zajištění dostupnosti dokumentace k novým verzím software, • nepřetržitou elektronickou pomoc při řešení problémů a dotazů zadavatele v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Bližší popis předmětu VZ je obsažen v závazném návrhu smlouvy podle přílohy č. 1 zadávací dokumentace.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:26.10.2017