Veřená zakázka

Podpora ASW AIP SAFE - Workflow účetních dokladů a sestav a OptiArchiv

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy
Popis:

Účelem této veřejné zakázky je, aby navazujícím poskytováním příslušné podpory byl zajištěn spolehlivý a bezproblémový chod VZP SAFE systému potřebného pro příslušné činnosti VZP ČR, nezbytné pro plnění úkolů VZP ČR podle zákona, například schvalování proplacení zdravotní péče poskytovatelům zdravotních služeb, proplacení příspěvků pojištěncům VZP atd. VZP ČR je provozovatelem VZP SAFE systému, který zahrnuje: a) Vývojově - provozní platformu VZP SAFE, sestávající ze dvou vývojově – provozních frameworků, a to „VZP SAFE Frameworku 1“ (dále též jen „Framework 1“) a „VZP SAFE Frameworku 2“ (dále též jen „Framework 2“) (dále též oba jen „VZP SAFE Frameworky“ nebo vše též jen „platforma VZP SAFE“) a b) aplikace provozované ve VZP ČR na těchto VZP SAFE Frameworcích – tj. aplikace „Likvidace účetních dokladů a sestav“ (dále též jen „ASW LUDS“ nebo „aplikace LUDS“ nebo „LUDS“) a aplikace „Elektronická archivace dokumentů OptiArchiv“ (dále též jen „ASW OptiArchiv“ nebo „aplikace OptiArchiv“ nebo „OptiArchiv“). Předmětem této VZ je závazek dodavatele poskytovat/zajistit poskytování podpory VZP SAFE systému jako celku i jeho jednotlivým aplikacím, komponentám a modulům. Podpora sestává z poskytování: a) Systémové podpory Vývojově-provozní platformy VZP SAFE, tj. podpory: • Frameworku 1 - s určením pro vývoj, testování a provoz aplikace OptiArchiv; • Frameworku 2 - s určením pro vývoj, testování a provoz aplikace LUDS. b) Aplikační podpory, tj. podpory: • ASW LUDS - Likvidace účetních dokladů a sestav, která je využívána v rámci celé VZP ČR ke schvalování pohledávek a závazků VZP ČR dle pravidel finanční kontroly a • ASW OptiArchiv - Elektronická archivace dokumentů OptiArchiv, která řeší podporu procesů pro elektronickou archivaci významné části dokumentů na RP Praha. Podrobné vymezení předmětu plnění veřejné zakázky, včetně technických podmínek v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v Příloze č. 1 Výzvy - „Obchodní podmínky“

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    21.09.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    28.02.2023