Veřená zakázka
Podpora a rozvoj CRM
Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT,
IT -> SW a Informační systémy
CPV kódy:
72222300-0 - Služby informačních technologií
Popis:
Poskytování expertních poradenských služeb pro zajištění podpory a rozvoje CRM systému Microsoft Dynamics 365 Sales (dříve Customer Engagement). Poskytování služeb je požadováno v následujících oblastech:
1. Mentoring a rozvoj interního týmu
2. Architektura CRM
3. Podpora při implementaci
4. Zavedení vývojové metodiky a procesního rámce pro release management
5. Expertní poradenství
6. Audit a doporučení pro zlepšení
Objednatel požaduje poskytování služeb v rozsahu 60 člověkodní (MD) ročně po dobu 4 let.
líže viz Smlouva a její přílohy
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:20.11.2025
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.