Veřená zakázka

Podpora a rozvoj CRM

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
72222300-0 - Služby informačních technologií
Popis:

Poskytování expertních poradenských služeb pro zajištění podpory a rozvoje CRM systému Microsoft Dynamics 365 Sales (dříve Customer Engagement). Poskytování služeb je požadováno v následujících oblastech:
1. Mentoring a rozvoj interního týmu
2. Architektura CRM
3. Podpora při implementaci
4. Zavedení vývojové metodiky a procesního rámce pro release management
5. Expertní poradenství
6. Audit a doporučení pro zlepšení

Objednatel požaduje poskytování služeb v rozsahu 60 člověkodní (MD) ročně po dobu 4 let.

líže viz Smlouva a její přílohy

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.11.2025