Veřená zakázka
PN Opava – stavební úpravy pavilonu vodoléčby
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební úpravy pavilonu vodoléčby v areálu Psychiatrické nemocnice v Opavě, který se nachází na parc. č. 2218/23 v katastrálním území Opava-Předměstí. Navrhované úpravy: Navrhované dispoziční úpravy počítají s přístavbou mezi spojovací krček a hlavní hmotu objektu, která umožní dosáhnout rozšíření zázemí zaměstnanců a technických prostor. Dále budou vyměněny tři okenní výplně za nová plastová okna a dveře na fasádě nahrazeny oknem při zachování stávajícího rozvržení. Součástí rekonstrukce bude i instalace nového bleskosvodu a klempířských prvků z pozinkované oceli v barevném provedení přírodní (barva šedá, přibližně RAL 7030). Celkové dispoziční řešení reflektuje požadavky na funkční propojení jednotlivých částí pavilonu, a to jak z pohledu pacientů, tak i personálu a technického zázemí. Technické parametry použitých materiálů a konstrukcí jsou patrné z výkazu výměr položkového rozpočtu, který se stává oceněním, součástí realizační smlouvy o dílo jako jeho příloha. Předmětem této zakázky je rovněž: - dodání dokladů o průběhu stavebních prací – stavebních deníků, či montážních listů, dokladů o provedených zkouškách a revizí nutných pro bezpečný provoz díla, fotodokumentace o průběhu výstavby, prohlášení o shodě použitého materiálu, návody k obsluze a údržbě, záruční listy; Předmět plnění veřejné zakázky je vymezen: - vzorem Smlouvy – návrhem obchodních a smluvních podmínek pro vybraného dodavatele pro uzavření smlouvy o dílo č. TO/2025/14, který tvoří přílohu č. 1 výzvy k podání nabídek; - vypracovanou DPS; - výkazem výměr stavebních prací a dodávek. Veřejná zakázka není rozdělena na části dle § 35 Zákona. Zadavatel však umožní i dílčí předávání části díla po měsících v těchto časových obdobích provedených. Zadavatel zároveň umožní i dílčí fakturaci díla po jeho předaných částech – měsíční plnění. Osoba vykonávající činnost technického dozoru stavebníka (TDS) a činnost koordinátora BOZP bude upřesněna před podpisem smlouvy.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:30.10.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.12.2025