Veřená zakázka
Personální zajištění Call Centra NDIC
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Ostatní
CPV kódy:
79620000-6 - Zabezpečování personálu včetně personálu na dobu určitou
Popis:
Call Centrum při Národním dopravním informačním centru (NDIC) bylo ŘSD ČR zřízeno jako podpůrný článek Technické asistence ŘSD. Náplní Call Centra (CC) je sběr informací a komunikace s řidiči žádajícími pomoc v problematických situacích na dálnici a předání jejich požadavků posádce Asistence. Pracovníci Call Centra jsou tedy k dispozici při sběru/poskytování informací a tímto multiplikují informační výstup poskytovaný médiím a motoristům ze strany ŘSD ČR.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:09.11.2017
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:18.12.2017
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli