Veřená zakázka

Personální zajištění Call Centra NDIC

Číslo ve věstníku:
Z2017-031344
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Ostatní
CPV kódy:
79620000-6 - Zabezpečování personálu včetně personálu na dobu určitou
Popis:

Call Centrum při Národním dopravním informačním centru (NDIC) bylo ŘSD ČR zřízeno jako podpůrný článek Technické asistence ŘSD. Náplní Call Centra (CC) je sběr informací a komunikace s řidiči žádajícími pomoc v problematických situacích na dálnici a předání jejich požadavků posádce Asistence. Pracovníci Call Centra jsou tedy k dispozici při sběru/poskytování informací a tímto multiplikují informační výstup poskytovaný médiím a motoristům ze strany ŘSD ČR.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    09.11.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    18.12.2017