Veřená zakázka

PD Rekonstrukce č.p.14 na odborné učebny ZŠ Komenského, Nové Město nad Metují/2

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnostiProjekty a studie
Stavebnictví a související činnosti ->  Projektové, architektonické a související činnosti
CPV kódy:
71320000-7 - Technické projektování
Popis:

Předmět díla: Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je vypracování projektové dokumentace ke společnému územnímu a stavebnímu povolení v podrobnosti pro provedení stavby (dále jen „PD“) na akci „Rekonstrukce č.p. 14 na odborné učebny ZŠ Komenského, Nové Město nad Metují“. PD bude řešit stavební úpravy č.p. 14 a změnu užívání na odborné učebny. Stavba je umístěna na pozemcích st. p. č. 348, p. p. č. 2296, 267/1 v k. ú. Nové Město nad Metují. 1 NP. 1. učebna pěstitelských prací pro cca 25 dětí. Vybavení učebny: velký stůl uprostřed s židlemi bez opěradla, několik skříní dle prostorových možností a přání vedení ZŠ, učitelský stůl s umístěním učitelského PC - napojený na školní PC síť. V učebně bude umístěn data projektor. 2. sociální zařízení – dívky, chlapci + WC učitelů 3. oddělení školní družiny - herna + šatna + soc. zařízení + 1x sprchový kout 4. skladové prostory pro školní družinu 2. NP 1. keramická dílna pro cca 20 dětí. Vybavení dílny: pracovní stoly s židlemi bez opěradla, police na sušení a materiál, skříně pro pomůcky, učitelský stůl s připojením na školní PC síť. 2. sklad pro keramickou dílnu - stačí malá místnost (regály + police pro materiál) 3. místnost pro keramickou pec – vybavení - police pro usušené střepy (pec škola má) 4. sociální zařízení 5. místnost s hvězdářským dalekohledem a prostupem střechou pro pozorování oblohy Objekt čp. 14 se nachází v ochranném pásmu Městské památkové rezervace (MPR) Nové Město nad Metují, při projektování je třeba jednat se Státní památkovou péčí a zajistit jejich stanovisko. Stav stávajícího objektu je zpracován ve zprávě k jednorázové prohlídce objektu zpracované firmou STATING s.r.o., ve které jsou uvedeny zásadní stavební nedostatky stávajícího objektu, které je nutno řešit ve zpracovávané PD. V rámci řešení nové dispozice je nutno řešit zajištění vstupu do družiny a učeben z ul. Komenského. Dále pak vstup z objektu čp. 14 do dvora (do zahrady a k výtahu). V rámci PD je nutno řešit následující: - Při návrhu nové dispozice je nutno řešit zajištění vstupu do družiny a učeben z ul. Komenského. Další vstup pro žáky je do dvora (do zahrady a k výtahu). - Zaměření stávajícího stavu objektu (výkresy stávajícího stavu jsou k dispozici, nutno prověřit dle skutečnosti). - Posouzení stavu sklepního zdiva a stropních kleneb, případně do PD zahrnout sanaci z důvodu statického zajištění a zajištění životnosti objektu. Nepředpokládá se využití. V případě potřeby je zde možno umístit instalace ZTI nebo zařízení pro ohřev TUV pro vytápění objektu. - Posoudit stropní konstrukce pro vestavbu ve 2.NP, případně navrhnout způsob jejich zajištění nebo výměnu. - Obnovu pavlače u zadního štítu (požadavek památkové péče). - Izolaci proti zemní vlhkosti všech konstrukcí stavby, před zadním štítem bude třeba snížit úroveň venkovního terénu pod podlahu v 1. NP tak, aby nedocházelo k pronikání vlhkosti do zdiva. - Statické zajištění objektu (trhlina mezi předním štítem a bočním zdivem). - Zateplení objektu - stěny, střecha, podlahy. - Bezbariérový přístup do 2.NP (možno řešit plošinou nebo je možno využít schodolezu, kterým je škola vybavena. Pravděpodobně bude nutné navrhnout nové schodiště místo stávajícího. - WC pro imobilní. - Zjištění stavu konstrukce krovu a navržení případných úprav, výměny poškozených prvků. - Řešení nových instalací ZTI, elektro, topení, VZT a slaboproudu. - Řešení WIFI a napojení počítačů na PC síť školy, musí být kompatibilní se stávajícím standardem konektivity školy. - Návrh řešení zdroje vytápění, možné využit dodávku tepla ze stávající plynové kotelny školy, pravděpodobně bude nutné navýšení výkonu nebo umístit nový kotel do objektu č. 14. - Zpracování výpisu nábytku (nákres, popis) pro zadání VZ na dodavatele nábytku. Navrhovaný nábytek, jeho design musí být konzultován s městským architektem MgA. Vítem Lukasem. - Barevné řešení fasády, výplní otvorů, navržené opravy vnitřních povrchů nutno odsouhlasit s městským architektem MgA. Vítem Lukasem. - Doplnění zpevněných ploch v prostoru dvora, navázání na stávající dlažbu Součástí zpracování PD dále bude: - Polohopisné a výškopisné zaměření zájmového území stavby v rozsahu nezbytném pro zpracování projektové dokumentace. - Vyznačení stavby do katastrální mapy. - Zpracování vytyčovacího výkresu stavby v systému JTSK. - Vyjádření dotčených orgánů a správců sítí. - Zpracování podkladů pro jednání s vlastníky dotčených pozemků. - Podání žádosti o stavební povolení (případně společné územní a stavební řízení). - PD bude zpracována včetně výkazů výměr a rozpočtů a to v grafickém zpracování a zpracování na digitálním nosiči dat. - Řešení organizace výstavby. - Součinnost se zadavatelem při prověření možnosti získání dotace z hlediska energetických úspor a součinnost při zpracování energetického posudku pro žádost dotaci do OPŽP a případných úprav soupisu prací Soupis prací a výkaz výměr musí být v souladu se Zákon o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 v platném znění (zejména §89, výkaz nesmí obsahovat názvy dodavatelů a výrobků) Součástí řešení a zpracování PD jsou rovněž i činnosti, které nejsou výše uvedené, ale o kterých uchazeč ví, nebo podle svých odborných zkušeností vědět má, že jsou k řádnému a kvalitnímu dílu třeba. PD bude zpracována v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a to v rozsahu dle jeho prováděcích předpisů a dle požadavků příslušného stavebního úřadu tak, aby podle této dokumentace mohlo být vydáno příslušné povolení V průběhu zpracovávání PD zadavatel požaduje konání výrobních výborů v místě sídla zadavatele za účasti zpracovatele projektové dokumentace. Výrobní výbory se budou konat 1x za měsíc, případně dle domluvy se zadavatelem. Datum a čas konání výrobních výborů stanoví objednatel. Pokud budou ve stavebním povolení obsaženy podmínky, které bude nutno projekčně zapracovat, budou tyto práce provedeny nejpozději do 2 týdnů od nabytí právní moci územního a stavebního povolení. Projektová dokumentace bude rovněž sloužit pro žádost o dotaci do programu IROP, pokud nebudou známy podmínky výzvy do dokončení projektové dokumentace, zpracovatel PD zajistí úpravy, aby byly v souladu s podmínkami dotační výzvy v termínu pro podání žádosti o dotaci. Forma zpracování a předání PD: Zhotovitel vypracuje veškerou grafickou, textovou, tabulkovou a jinou dokumentaci výhradně s využitím výpočetní techniky v elektronické podobě, která bude objednateli odevzdána v jednom vyhotovení na CD. Výkresy ve formátech .dwg, .dgn a ve formátu .pdf, textová část ve formátu .doc, výkazy výměr a rozpočty ve formátu .xls a dále i ve formátu .pdf. Projektová dokumentace k žádosti o stavební povolení v podrobnostech dokumentace pro provádění stavby v 7 tištěných paré, autorizované paré č. 1-4. Rozpočet bude doložen: v pare č. 1, 2. Výkazy výměr budou doloženy: v pare č. 1 – 7.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    25.02.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    14.03.2022