Veřená zakázka

PD - Modernizace ZŠ Malecí v Novém Městě nad Metují

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnostiProjekty a studie
Stavebnictví a související činnosti ->  Projektové, architektonické a související činnosti
CPV kódy:
71320000-7 - Technické projektování
Popis:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je vypracování projektové dokumentace ke stavebnímu povolení v podrobnosti pro provedení stavby (dále jen „PD“) na akci „PD – „Modernizace ZŠ Malecí v Novém Městě nad Metují“ PD bude řešit modernizaci části stávající základní školy v Novém Městě nad Metují v ul. Školní čp. 1000, st. p. č. 2165 a p. p. č. 561/1 vše dle KN k. ú. Nové Město nad Metují. ZŠ Malecí byla vybudována počátkem osmdesátých let minulého století. Jedná se o areál skládající se z několika budov, které jsou vzájemně propojeny. Objekty školy byly postaveny z montovaného železobetonového skeletu v kombinaci s boletickými panely a stěnami s hliníkovými lištami. Objekt školy prochází postupnou modernizací, kdy došlo v průběhu minulých let k zateplení obvodového pláště budovy včetně výměny otvorových prvků a dále k postupné modernizaci několika WC a odborných učeben. Objekt školy není památkově chráněn. Objekt se nenachází v ochranném pásmu Městské památkové rezervace (MPR) Nové Město nad Metují. Předmětem dané veřejné zakázky je zejména modernizace části pavilonu II. stupně – ozn, SO-05 včetně úpravy venkovní části (učebny), části stravovacího pavilonu – ozn. S3 a rekonstrukce rozvodů elektroinstalací a rozvodů vody v celém areálu školy. Předmětem dané veřejné zakázky je dále i zhodnocení současného stavu konstrukcí a technického zařízení budovy. Zpracovatel PD provede průzkum budovy včetně zaměření a navrhne potřebný rozsah stavebních úprav, které jsou pro rekonstrukci dotčených částí třeba. Uvedený návrh bude před samotným zpracováním PD projednán se zadavatelem a odsouhlasen na jednání výrobního výboru. Uvedený průzkum bude zahrnut v celkové ceně jednotlivých objektů projektové dokumentace. Zhotovitel se zavazuje upravit projektovou dokumentaci tak, aby splňovala podmínky dotačních programů, ve kterých se objednatel bude ucházet o dotaci. A to například – Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) či dotačních programů Ministerstva pro místní rozvoj. O vyhlášení relevantní výzvy v rámci dotačního programu bude objednavatel zhotovitele včas informovat. Obsah PD: • rozvody elektroinstalací v celém areálu školy • rozvody vody v celém areálu školy • 3 odborné učebny II. stupně • kabinety k odborným učebnám II. stupně • venkovní učebna pro environmentální výuku • WC pro II. stupeň • řešení podhledu a podlahy v jídelně • WC a umývárna pro objekt jídelny • Podlaha v prostoru před jídelnou Požadavky zadavatele na zpracování PD včetně určeného rozsahu členění PD a rozpočtu: PD a rozpočet budou členěny na jednotlivé objekty takto: 1. Modernizace budovy – pavilon II. stupeň – objekt SO-05: • Rekonstrukce rozvodů vody a elektroinstalací pro celou budovu II. stupně – tato část dokumentace bude rozdělena na samostatné části, a to na elektroinstalace pro odborné učebny, WC a zbývající část budovy. • Odborné učebny (přírodověda, cizí jazyky/IT, zeměpis) včetně rekonstrukce elektroinstalací, rozvodů vody a návrhu celkového řešení vybavení jednotlivých učeben dle požadavku školy s návazností na elektroinstalace případně rozvody vody. • Kabinety pro odborné učebny (přírodověda, cizí jazyky/IT, zeměpis) včetně rekonstrukce elektroinstalací, rozvodů vody a návrhu vybavení nábytkem s návazností na elektroinstalace • Venkovní učebna pro environmentální výuku. • Kompletní rekonstrukce WC. • Návrh vybavení učeben a kabinetů nábytkem včetně podrobného výkazu výměr (soupisu). 2. Rozvody vody a elektroinstalací ve zbývající části celého areálu školy 3. Modernizace budovy – stravovací pavilon • Výměna podlahové krytiny a podhledů v prostoru jídelny • Elektroinstalace • Kompletní rekonstrukce WC a umývárny pro jídelnu • Výměna podlahy v prostoru před jídelnou Pro návrhy vnitřního vybavení učeben je nutná spolupráce s odbornou firmou, jejíž náplní je řešení odborných učeben. Návrhy řešení odborných učeben včetně položkového rozpočtu s výkazem výměr (výpis nábytku a zařízení) budou zahrnuty do cenové nabídky na zpracování PD. Veškeré návrhy budou projednávány a konzultovány s městským architektem. Podrobnější rozsah požadavku na zpracování PD je přílohou ZD (příloha č. 6). Součástí zpracování PD dále bude: - Zaměření stávajícího stavu objektu. K dispozici jsou výkresy projektové dokumentace „Dostavba a modernizace školských zařízení“, která byla zpracována v roce 2007. Nutno prověřit dle skutečnosti. - Polohopisné a výškopisné zaměření zájmového území stavby v rozsahu nezbytném pro zpracování projektové dokumentace. - Vyznačení stavby do katastrální mapy. - Zpracování vytyčovacího výkresu stavby v systému JTSK. - Vyjádření dotčených orgánů a správců sítí. - Podání žádosti o stavební povolení. - PD bude zpracována včetně výkazů výměr a rozpočtů, a to v grafickém zpracování a zpracování na digitálním nosiči dat. - Součástí řešení a zpracování PD jsou rovněž i činnosti, které nejsou výše uvedené, ale o kterých uchazeč ví, nebo podle svých odborných zkušeností vědět má, že jsou k řádnému a kvalitnímu dílu třeba. PD bude zpracována v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a to v rozsahu dle jeho prováděcích předpisů a dle požadavků příslušného stavebního úřadu tak, aby podle této dokumentace mohlo být vydáno příslušné povolení V průběhu zpracovávání PD zadavatel požaduje konání výrobních výborů v místě sídla zadavatele za účasti zpracovatele projektové dokumentace, zástupců školy a zadavatele. Výrobní výbory se budou konat 1x za měsíc, případně dle domluvy se zadavatelem. Datum a čas konání výrobních výborů stanoví zadavatel. Pokud budou ve stavebním povolení obsaženy podmínky, které bude nutno projekčně zapracovat, budou tyto práce provedeny nejpozději do 2 týdnů od nabytí právní moci stavebního povolení. Forma zpracování a předání PD: Zhotovitel vypracuje veškerou grafickou, textovou, tabulkovou a jinou dokumentaci výhradně s využitím výpočetní techniky v elektronické podobě, která bude objednateli odevzdána v jednom vyhotovení na CD. Výkresy ve formátech .dwg, .dgn a ve formátu .pdf, textová část ve formátu .doc, výkazy výměr a rozpočty ve formátu .xls a dále i ve formátu .pdf. Projektová dokumentace k žádosti o stavební povolení v podrobnostech dokumentace pro provádění stavby bude předložena v 7 tištěných pare, autorizované pare č. 1-4. Rozpočet bude doložen: v pare č. 1 a 2. Výkazy výměr budou doloženy ve všech pare Součástí nabídky bude i cena za výkon autorského dozoru projektanta v době realizace stavby, a to hodinovou zúčtovací sazbou. Tato cena nebude zahrnuta do hodnocené ceny za PD. Součástí nabídky bude i nabídková cena za tisk dodatečných pare PD. Tato cena nebude zahrnuta do hodnocené ceny za PD. Pro zpracování PD bude jako podklad poskytnuta projektová dokumentace „Dostavba a modernizace školských zařízení“, která byla zpracována v roce 2007. Uvedená projektová dokumentace řeší modernizaci celého areálu základní školy. Dokumentace je k dispozici pouze v tištěné podobě

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    01.02.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    15.02.2022