Veřená zakázka

Paleta dřevěná Euro

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
44143000-4 - Palety
Popis:

Jedná se o nákup 200 kusů dřevěných palet Euro, dle specifikace v Příloze č. 1 této výzvy. Na zboží požadujeme záruční dobu 24 měsíců. V případě technických dotazů kontaktujte npor. Bc. Veroniku Grešákovou tel.724 979 796. Seznam materiálu a bližší specifikace viz Specifikace zakázky ( Příloha 1). Vyplněný návrh smlouvy spolu se Specifikací zakázky ( Příloha 1 ) musí být přiloženy k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky! Nabídka, bez řádně vyplněných příloh a jednatelem společnosti podepsaným návrhem smlouvy nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Do vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje pro prodej a dodání zboží, včetně dopravy. Nabídnutá cena bude cenou konečnou a neměnnou. Součástí vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky. Zakázka je brána vždy jako jeden celek, vaše nabídka musí obsahovat všechny položky ze Specifikace ( Příloha 1) , v případě nedodání byť jediné položky je považována za neúplnou a uchazeč bude vyřazen. Zboží dodat k VÚ 2120 Pardubice, Semtín č.p.188, 530 02 Pardubice v pracovních dnech v době Po-Čt 7:00-14:00, pá 7:00-12:00. Termín závozu oznámit telefonicky předem. Doprava je na náklady prodávajícího. Pokud termín plnění připadá na sobotu, neděli, nebo svátek, počítá se jako nejzazší termín plnění ( dodání) následující pracovní den. Uchazeč je povinen dodat zadavateli zboží nové, doposud nepoužité, odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům výrobce s doklady od výrobce nezbytnými k převzetí a užívání zboží v českém jazyce. Bez této dokumentace nebude možné zboží převzít. Automatický způsob hodnocení nabídek cestou NEN. Vítězí nejnižší nabídka při dodržení zadávacích podmínek V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu. Příloha č. 1- Specifikace zakázky. Tato příloha je součástí smlouvy. Vyplněnou přílohu č. 1 vložte do Vaší nabídky. V nabídce uveďte nabízené typy palet. Nevložení této specifikace do nabídky bude důvodem k vyřazení nabídky z hodnocení. Automatický způsob hodnocení nabídek cestou NEN. Vítězí nejnižší nabídka při dodržení zadávacích podmínek. V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu. Kupní smlouva slouží, jako informace o smluvních podmínkách a je nutné ji vyplnit, podepsat (statutárním orgánem, jednatelem, v případě, že máte elektronický podpis můžete jej použít) a přiložit k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky! Pokud podepíše návrh Kupní smlouvy zplnomocněná osoba, požadujeme plnou moc. Cena uvedená ve smlouvě musí být shodná s cenou soutěžní uvedenou v NEN !. V případě jakýchkoli připomínek ke smluvním V případě jakýchkoli připomínek ke smluvním podmínkám je možno doplnit do návrhu Kupní smlouvy. Nejedná se o závaznou Kupní smlouvu. Závazná Kupní smlouva bude vložena zadavatelem po „Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky“. Upozornění!!!: Závazná Kupní smlouva musí být podepsána oprávněnou osobou (statutárním orgánem) nebo zplnomocněnou osobou. V případě nevložení vyplněné Kupní smlouvy bude Vaše nabídka vyřazena z hodnocení.Nedílnou součástí kupní smlouvy je příloha 1 . Vyplněná příloha musí být součástí Vaší nabídky.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    12.08.2022