Veřená zakázka

PAKL – ICT technologie I

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
TelekomunikaceITVzdělávání a konference
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
30200000-1 - Počítače,
32000000-3 - Rozhlas, televize, komunikace, telekomunikace a související zařízení,
45314320-0 - Instalace a montáž počítačové kabeláže,
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy,
48800000-6 - Informační systémy a servery,
48820000-2 - Servery,
51600000-8 - Instalace a montáž počítačů a kancelářských strojů,
80510000-2 - Odborná školení
Popis:

Předmětem zakázky je dodávka nových ICT technologií včetně softwaru, příslušenství, instalace a zaškolení.

Zakázka obsahuje tyto položky:
• Položka č. 24 technologie: Notebook s certifikací CAD včetně příslušenství
• Položka č. 25 technologie: Multifunkční barevná laser nebo LED chodbová tiskárna
• Položka č. 26 technologie: Velkoplošný displej
• Položka č. 29B SW a data: SW pro práci se standartními kancelářskými daty a dokumenty
• Položka č. 32 technologie: Počítač v provedení mini nebo mikro včetně příslušenství a velkoformátové LED panely
• Položka č. 33 technologie: Odolný lehký notebook včetně příslušenství
• Položka č. 34 technologie: Notebook s certifikací CAD včetně příslušenství
• Položka č. 35 technologie: Multifunkční barevná laser nebo LED chodbová tiskárna a skartovací stroj
• Položka č. 36 technologie: Server pro virtualizaci stávajících virtuálních firemních serverů, nepřerušitelný napájecí zdroj (UPS) a server pro helpdesk
• Položka č. 37 technologie: Archiv, zálohování dat a prostor pro úložiště typu CLOUD
• Položka č. 38 technologie: Navýšení propustnosti sítě
• Položka č. 39 technologie: Prezentace výsledků měření zákazníkům
• Položka č. 42 SW a data: Vytěžování čárových kódů a identifikací
• Položka č. 43 SW a data: Vytvoření zabezpečeného spojení do firemní sítě pro zaměstnance (20 zaměstnanců) a klientský přístup zákazníků
• Položka č. 44 SW a data: SW pro práci se standartními kancelářskými daty a dokumenty
• Položka č. 45 SW a data: Archivace, zálohování, antivirus
• Položka č. 46 SW a data: Sdílení dat a analýz s klienty
• Položka č. 47 SW a data: Helpdesk

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    15.02.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    19.03.2018